• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007
    Thezzizen skrev 2009-04-23 07:36:38 följande:
    www.lillgummis.blogspot.com
    Jättefint, vi har tittat på så många olika varianter. Det gör det svårare att vi har ett gräddvitt/ljusgult hus, så vi vill gärna ha någon färg åt det hållet. Men till slut ska det nog bli riktigt fint hos oss också tror jag.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • 2007

Nu har jag lagt in en bild på vårt hus i mitt galleri, var svårt att förklara färgen. hela grusytan framför huset ska nu stenläggas+ en del på sidorna om huset, så det är en del.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • MrsMurphy

Lurkan: Grattis till huset förresten! Jättefint!
    Till en början tyckte jag att det var Nora upp i dagen men nu finns ingen likhet alls. Han är verkligen en riktig kille, en framtida skogshuggare eller NHL proffs! Nora var verkligen världens sötaste bebis tyckte jag när hon var nyfödd och stackars Egil ser ut som om han har varit ute och slagits och ser allmänt galen men underbar ut!

Thezz: Landade på 2 veckors övertid och jag önskar inte ens min värsta fiende det helvetet så jag hoppas det drar igång snart för er!

Hanna: Nu i efterhand så är jag förundrad att jag ens överlevde den sista månaden för jag hade så ont men inte en tillstymmelse till saker som visade att det skulle dra igång. Deprimerande värre! Och efter förlossningen, trots att jag blev ihoptråcklad som om jag blev överkörd av en skördetröska så var det som om jag blev pånyttfödd och kände mig kalas i kroppen i jämförelse med att vara gravid. Trots att man ammade varannan timme så kände jag mig dödspigg och utvilad i jämförelse med katastrofen mot slutet med bråkande bebis i mage, halsbränna och allt det onda. Att man upplevde det som att få semester när man sitter hemma med nyfödd!

• Hannnas

Lättja... kändes som att du hade 4v övertid eg, iom att du väntade på bebisen redan 2v innan bf... usch... skönt att du känner det som semester, ser fram emot det

Jag har börjat få så mkt mardrömmar senaste nätterna, om Måns o spindlar o allt möjligt (är inte ens rädd för spindlar men när diametern blir 10cm+ så )

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Jag var så körd i kroppen så det bästa hade nog varit om han hade tittat ut där innan, fy farao vilken pärs! Men iofs så har ju detta lett till att allt känns busenkelt i jämförelse!

Inget ont som inte för nåt gott med sig!

• MagdaA

Lättja: för länge sen fick jag ett recept av dig på sparris-lax. det blev liggandes i en låda men hittade det för en par veckor sedan. UNDERBART gott! Tom M som är lite anti till nya grejer tyckte det var super, och A såklart. 1000 tack för receptet!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • after eight

Morrn!

Thezz: Vilken fin stenläggning! Var det svårt att fixa det själva? För jag tycker inte 15 000 är så fasligt mycket egentligen. Då kanske vi också fixar det själva. Allt vi gör i vår trädgård kostar betydligt mer, på grund av att det är en svår tomt med stora nivåskillnader. *suckar*

Gallina: Så fruktansvärt tråkigt för din svägerska. Och så taskigt bemötande. Vad gäller att försöka igen så ställde jag frågan gång på gång tills jag fick ett svar som jag gillade: vänta tills du fått en mens efter missfallet, sen kan du köra. Så precis som Hanna säger, det där med tre månader gäller inte längre. Och i vårt fall fick jag en mens och sedan blev jag gravid med Vincent.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • MizzLizzy

*skickar över varsin Calzone till THEZZ o HANNAH*

HANNAH: Men förvärkar är ju iallafall ett litet steg på vägen

LÄTTJA: Puh vilken pärs du ändå gått igenom. Men det är ju som sagt positivt att allt känns så mycket lättare nu

Fanny har blivit jätteförkyld igen. Hade ju precis blivit av med den förra, men antar att det är dagisbasillusker som tagit henne i besittning Hon är inte hängig direkt men så snorig.

Underbart väder idag Det blir till att vara ute så mkt som möjligt. Ska luncha ute med en gammal kollega eller ja, chef t o m som jag inte träffat på flera år. Ska bli jättekul. Inget dagis idag pga studiedag så jag får ha med F och det kan ju i och för sig vara en liten utmaning nu för tiden

♥ Fanny ♥ 080130
  • Hannnas

Lättja... sant så sant

AE... vi har oxå stora nivåskillnader på vår tomt, ska ju höja på ena sidan o vill inte ens tänka på vad det kostar, ska få en offert rätt snart hoppas jag (steinstö)...

LaG... äter inte pizza

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Sådär... tillbaka efter dagislämning. har hunnit tvättat håret iaf och ska snart till bm. Underbart väder kommer det bli idag verkligen
    Dock komme rjag inte kunna röra mig så mkt känns det som, kändes som om magen skulle spricka när jag gick..

Magda, du såg länken...?

2007: ska in o kika på ert hus!

After, njae eg är det vä inte det. Jag har ju en kar som inte har tummen mitt i handen vilket jag är glad för. Dock är han ju självlärd inom det mesta..

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7