• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-23 07:21:21 följande:
    Hanna, går kissarna ute nu sedan ni flyttade?N fanns det färdig stenbild i bloggen om du var intr. Nu har vi bara 100 kvm på framsidan att lägga....
    Så SNYGGT det blev!! Måste fråga vad fick ni betala för det totalt? behöver lite att gå på då vi vill lägga lite sten här med framöver men har nollkoll nästan på vad sånt går på
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-04-23 07:26:21 följande:
    Jasså, det börjar bli på övertid här... *retas*
    retas du än är ingen ens i närheten av så hysterisk som du var *retas tillbaks*

Hur mår egil? du???
  • lurksmulan
    Lättja: Är inte Egil väldigt lik Nora? Det syns inte så bra på bilden, men han ser ut som en kopia där!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • 2007

Godmorgon!!!

Thezz: jag skulle vilja se eran stenläggning, vi har precis börjat göra underarbetet hemma nämligen så jag tittar på en massa alternativ på olika stenar.

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Thezzizen

Lättja, morron! Hur många dagar blev det för dig tillslut...

Hanna, vänta bara lådan kommer tyvärr bortprias tillslut. Våra är ju mkt inne, dock nu blir de tju m indra när det blilr vår och sommar. De är alltid inne på nätterna och ofta annars också..

Vad vi gav? Ja allt arbete har vi ju gjort själva... så de har ju varit gratis. Det beror ju på stenen hur mkt den kostar, sen tillkommer ju stenmjöl o fogsand och sånt skoj.. Vi har betalt ca 15000 för sten inkl hutlösa frakt- o pallkostnader. Men det är som sagt ca 120 kvm

• Thezzizen
    2007 skrev 2009-04-23 07:31:40 följande:
    Godmorgon!!!Thezz: jag skulle vilja se eran stenläggning, vi har precis börjat göra underarbetet hemma nämligen så jag tittar på en massa alternativ på olika stenar.
    www.lillgummis.blogspot.com
  • MagdaA

morrn morrn! sol idag, härligt

thezz: kan jag få adressen till din blogg? hittar inte igen den...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Thezzizen

Hanna, dock är inte den mursten vi ska ha inräknad och inte heller infälld belysning. Eller entreeerna

'frukostdags*

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-23 07:36:03 följande:
    Lättja, morron! Hur många dagar blev det för dig tillslut...Hanna, vänta bara lådan kommer tyvärr bortprias tillslut. Våra är ju mkt inne, dock nu blir de tju m indra när det blilr vår och sommar. De är alltid inne på nätterna och ofta annars också..Vad vi gav? Ja allt arbete har vi ju gjort själva... så de har ju varit gratis. Det beror ju på stenen hur mkt den kostar, sen tillkommer ju stenmjöl o fogsand och sånt skoj.. Vi har betalt ca 15000 för sten inkl hutlösa frakt- o pallkostnader. Men det är som sagt ca 120 kvm
    Oj ja det var mkt... arbete gör vi själva med sen när det blir dags... o vi har myyycket mer än 120kvm att grejja med.. MEN får ta en bit i taget... o som du säger, det är ju stenen som avgör... får kolla det där litet... måste tyvärr prioa att måla ena altanen iår o sen bygga ut andra utedäcket och entren nästa vår/sommar... så sten kanske det inte blir än... trist...

Jo klart lådan kommer bortprioas, det har den redan gjort, men ena katten (han som varit innekatt i 6år) han går inte ut i alla väder o när han behöver låda behöver han den kvickt, så det har skett många olyckor... vintern vill han inte ut mer än kortisar så det blir nog lucka iaf... det är ju nåt vi inte kan sätta in själva (tjocka allmogedörrar) så det gälller att passa på när snickis gör det gratis
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7