Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
jazzy: Jag uppskattar verkligen tanken, det är kanonbra med tips från andra med erfarenhet eftersom vi inte har någon! 
Magda: Sådär är min mage med viss sorts mat också. Typ pyttipanna.
lurkan: jag har alltid haft känslig mage, men sen jag la om kost och gick ner i vikt har jag blivit ännu känsligare, som att kroppen vant sig vid bättre mat och protesterar högljutt när jag äter dåligt. bra iofs, för då undviker man det ju.
Grattis Lurkan till husköp! Har inte hängt med, har varit hemma o magsjuk för 3:e dagen, nog borde jag väl kunna äta ett kokt ägg nu? är så nedrans less på blåbärssoppa o avslagen cola....gaaahhhhhh
lurkan: mkt av den mat M gillar kan jag inte äta, t ex pannkaka, våfflor, potatispullar, pizza, strips osv... lite jobbigt att laga dubbelt så det blir sällan den mat han väljer...
Räkningar betalda & FY BUBBLAN!
*räcker upp handen* mycket räkningar här också tyvärr
ska bli skönt sen när jordvärmen är fixad!
fick ett ryck och stack ut med hunden på en joggingsväng. nu ska pojken läggas sen blir det taco ![]()
Angiee.... nä ni är inte ensamma inte... tyvärr..
Här är det förvärkar iallafall. Dum som jag är har vi inge alvedon hemma så ja hpopas natten blir lugn..
Angående dag att födas på, jag har hört torsdagar, att det är vanligast. Jag är nästan villig att tro det också för båda mina och båda M's syrras är födda på just en torsdag!