• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-23 09:44:40 följande:
    Hanna: Tror hur som helst att det kickar igång strax, för du lär ju inte gå 2 veckor över tiden precis
    Jadu man vet aaaldrig

Tänkte bara som det logiska i att nr1 fixerar sig tidigare än nr2, stämmer inte alls här iaf så allt som har med logiken att göra får vi slå hän
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Logik är väl inget för bebisar heller, och det är ju de som bestämmer!

Äh, nu måste jag läsa en text, ska iväg på seminarium klockan 12 och höra om vad jag hittils skrivit håller måttet... urkas.

• Thezzizen

Nä nu måste jag nog rusa... Lär ju inte klara att springa från bilen till bm precis...

Synes en sväng efter lunch medan lugnet fprtfarande hägrar hemma..

• zagolik

Nu är det ingen hemlis längre om den kommande bebisen! Nu vet dom närmaste!
    Alla är sååååå glada så och ingen som kommenterat än ilf att det blir tätt på nått negativt sätt. Så det känns bra. Alla vet ju hur vi hade det med Emil så dom är lyckliga för vår skull!!!

Så nu kan jag släppa ut magen

♥ Emil 080327♥
  • angiee

Blä sitter & skriver på en tenta om vetenskapliga belägg för socialt arbete & det är EJ roligt!

Lycka till hos BM , Thezz
    Hannah, din stackars... är det bf+3 idag?
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • after eight

Thezz: D är ju också jättehändig och självlärd. Och eftersom han snart byggt klart hela vår övervåning kanske det är dags att ge honom ett nytt projekt att bita i. Visst borde han väl bli glad för det? *fnissar*

Nä, nu är det först dags för staket runt altanen och sedan takgips på övervåningen. Sen tänkte jag väl låta honom vila, nån månad eller två.... Stackaren!

Zago: Vad roligt att ni berättat och att alla var positiva!

Hanna: Men, du måste ju äta Calzone! Hur ska du annars få ut ungen?

Jag har varit ute och sprungit milen. *skäms* Med barnen på dagis. Resonerade fram och tillbaka, men jag brukar ju ofta träna nån timme under arbetstid, antingen under lunchen eller tidigt på morgonen och sedan jobba in lunchen, så vad är egentligen skillnaden? Och när jag sitter hemma och jobbar, som jag gör i dag struntar jag ju i lunchrast och sånt tjafs. Jag äter framför datorn.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • angiee

Förresten så har min tant röd kommit...

Hannah, om du vill kan jag skicka över lite värkar (kraftiga jävlar) - så kanske dem puttar på Y:et lite?
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • jazzy

hanna... måns har fortf feber, hade 39.7 igår kväll... Tand på väg iaf...

Vårt hus är av lättbetong med radon ,så visst finns det radon i lättbetong. Men har man bra ventliation så brukar värdena vara ganska låga...

3 barnsmamma
  • Hannnas

Zago... HÄRLIGT

Angie... +2 är det... o JA skicka hit dina värkar bums

jazzy skrev 2009-04-23 11:50:18 följande:
    hanna... måns har fortf feber, hade 39.7 igår kväll... Tand på väg iaf...Vårt hus är av lättbetong med radon ,så visst finns det radon i lättbetong. Men har man bra ventliation så brukar värdena vara ganska låga...
    jag vet att det finns radon i lättbetong det jag ville ha sagt innan är att det inte är radon i ALL lättbetong utan bara den lättbetong med alunskiffer i... pga uranen som du själv sa

Det finns alltså lättbetong som INTE innehåller radon

Trist att M har feber, är han mkt påverkad??
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik

Om calzone hade fungerat så borde ju inte Emil blivit kvar så länge i min mage! Nä,på mig fungerade inte pizza ilf.

Hanna: Bra du vilar!!! Äntligen liksom

♥ Emil 080327♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7