Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hanna: Logik är väl inget för bebisar heller, och det är ju de som bestämmer!
Äh, nu måste jag läsa en text, ska iväg på seminarium klockan 12 och höra om vad jag hittils skrivit håller måttet... urkas.
Nä nu måste jag nog rusa... Lär ju inte klara att springa från bilen till bm precis...
Synes en sväng efter lunch medan lugnet fprtfarande hägrar hemma..
Nu är det ingen hemlis längre om den kommande bebisen! Nu vet dom närmaste!
Alla är sååååå glada så och ingen som kommenterat än ilf att det blir tätt på nått negativt sätt. Så det känns bra. Alla vet ju hur vi hade det med Emil så dom är lyckliga för vår skull!!!
Så nu kan jag släppa ut magen ![]()
Blä sitter & skriver på en tenta om vetenskapliga belägg för socialt arbete & det är EJ roligt!
Thezz: D är ju också jättehändig och självlärd. Och eftersom han snart byggt klart hela vår övervåning kanske det är dags att ge honom ett nytt projekt att bita i. Visst borde han väl bli glad för det?
*fnissar*
Nä, nu är det först dags för staket runt altanen och sedan takgips på övervåningen. Sen tänkte jag väl låta honom vila, nån månad eller två.... Stackaren!
Zago: Vad roligt att ni berättat och att alla var positiva!
Hanna: Men, du måste ju äta Calzone! Hur ska du annars få ut ungen?
Jag har varit ute och sprungit milen. *skäms* Med barnen på dagis. Resonerade fram och tillbaka, men jag brukar ju ofta träna nån timme under arbetstid, antingen under lunchen eller tidigt på morgonen och sedan jobba in lunchen, så vad är egentligen skillnaden? Och när jag sitter hemma och jobbar, som jag gör i dag struntar jag ju i lunchrast och sånt tjafs. Jag äter framför datorn.
Förresten så har min tant röd kommit...
hanna... måns har fortf feber, hade 39.7 igår kväll...
Tand på väg iaf...
Vårt hus är av lättbetong med radon ,så visst finns det radon i lättbetong. Men har man bra ventliation så brukar värdena vara ganska låga...
Zago... HÄRLIGT
Angie... +2 är det... o JA skicka hit dina värkar bums ![]()
Om calzone hade fungerat så borde ju inte Emil blivit kvar så länge i min mage! Nä,på mig fungerade inte pizza ilf.
Hanna: Bra du vilar!!!
Äntligen liksom ![]()