• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-24 08:56:41 följande:
    Zago... ni får det på sista budet!T...  du vet vad jag har sagt
    Ja,man kan ju hoppas det. Nu verkar det vara en ny budgivare för dom andra fegade ju med 10 tusen höjning hela tiden och denna slog till med 50 över oss direkt efter 3 dagars tystnad.

Det är lätt att dras med och höja,höja höja...men sen är det slut för det är jätte mkt med tanke på avgiften tycker jag...

Men får hoppas du har rätt!!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • angiee

Thezz

Håller med övriga! Jag var öppen 4 cm när jag kom in på förlossningen inför min igångsättning. Då tog de iofs hinnorna direkt & så kom V efter 5 timmar. Men hade dem inte tagit hinnorna hade hon ändå kommit ganska så snart.
    Jag tror nog du ligger & plågas på förlossningen ikväll SPÄNNANDE!!

Hannah:
    Bamse & kram till dig, vet att det suger just  nu, misströsta inte... .Snart ligger du åxå och sprattlar i smärtor

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas

Angiee... det var INTE mkt påslag alls ju! så skönt! o ändå få det som ni vill ha det kanon!!

Gott med mkt sparande med... här är jag glad om vi kan få undan 2 nu när jag har så lite inkomst *suck*

Åhh ser fram emot doften av nyklippt gräs, hoppas A har energi att klippa lite redan ikväll annars får jag vänta till imorgon

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    zago: Det är bra tänkt, ni måste ha en bestämd gräns och hålla er till den, annars är det lätt att det drar iväg som sagt.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

angiee...

• angiee
    Honeyflowers skrev 2009-04-24 09:04:06 följande:
    angie: vad bli slutsumman på?
    3,7 milj. *ryser*
  • zagolik
    lurksmulan skrev 2009-04-24 09:02:40 följande:
    zago: Det är bra tänkt, ni måste ha en bestämd gräns och hålla er till den, annars är det lätt att det drar iväg som sagt.
    Ja,absolut! Vi har lånelöfte på mer men bara för det ska vi ju inte ge mer än vad vi känner att vi klarar av....vi kan ju få nåt annat lika bra för dom pengarna. Sen iof det finns aldrig radhus med 5 rum här och det är vad vi vill ha...eller ett hus med 5 rum. Så därför gillar vi detta. Det är perfekt läge med då vi vill bo på söder och nära havet. Gör vi nu men detta är ännu bättre.

Får se hur det slutar. Nu är budet lagt från oss ilf så får vi ses vad som händer.

Du,jag är jätte glad för ER skull att ni hittade ert bra boende!! KRAM!!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • angiee
    zagolik skrev 2009-04-24 09:07:09 följande:
    Ja,absolut! Vi har lånelöfte på mer men bara för det ska vi ju inte ge mer än vad vi känner att vi klarar av....vi kan ju få nåt annat lika bra för dom pengarna. Sen iof det finns aldrig radhus med 5 rum här och det är vad vi vill ha...eller ett hus med 5 rum. Så därför gillar vi detta. Det är perfekt läge med då vi vill bo på söder och nära havet. Gör vi nu men detta är ännu bättre.Får se hur det slutar. Nu är budet lagt från oss ilf så får vi ses vad som händer. Du,jag är jätte glad för ER skull att ni hittade ert bra boende!! KRAM!!!
    Man ska ju inte leva över sina tillgångar men i vårt fall är ju det huset vi bygger DYRT! Inte så dyrt för att vara i Stockholm, men dyrt för oss.
    Vi har resonerat som så att vi kommer aldrig igen stöta på samma "chans" i samma område till samma pris. Det kommer vara lite småtufft men det GÅR!

Hoppas det löser sig för er
  • Hannnas

Angie... man kan nästan köpa vårt hus (el kunde) 3ggr för den summan

Så himlans sjukt att det kan skilja så mkt o pris eg bara beroende på läget tokigt!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7