• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

Hannah

Jag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar????

Jag har ett meddelandet till Y:et

Kära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!
    Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat.

HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:16:13 följande:
    HannahJag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar???? Jag har ett meddelandet till Y:etKära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat. HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Näää jag fattar inte heller o iof ÄR det ju stor skillnad där ni bor, insatserna ser annorlunda ut, lönerna... men i slutändan har man ju ofta lika mkt el lite kvar ändå...

TACK söta du för detta framförande, tror jag har en trög unge men det framförs omedelbums

Zago... tyvärr...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hannah

känner ni för fler barn efter Y?

• zagolik

Hanna!!

Tack! Ja,det är sant! Så är det väl,men nu känns det lite trist! Men,men nu letar vi vidare!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:21:50 följande:
    Hannahkänner ni för fler barn efter Y?
    Icket! nä efter Y är det stopp... vill inte ha fler..  o vill inte vara gravid igen...
  • Hannnas

Söt nu presbild angiee förresten

• angiee

Tjockrumpan i gammelmormors hatt på landet, med en penna i näsan

• MizzLizzy

Hej hopp!
    Hur går det för THEZZ??? Har hon åkt in??

HANNAH: Inga känningar idag?

ZAGO: Trist att ni blev överbjudna, men det dyker säkert upp fler intressanta objekt.

Ringde för att försöka ändra KUB-tiden men det var fullt hela veckan Så jag får gå själv på måndag. MÅste hitta barnvakt till Fanny också. Det enda positiva är ju att det är skönt att slippa vänta bättre att ha det gjort.

Nu ska jag ut i solen och njuta innan jag drar igång med städningen. Fanny är på dagis så man får passa på

♥ Fanny ♥ 080130
  • MagdaA

hej hej *vinkar*

va konstigt det är att vara hemma helt själv, ine ens en sovande pojke hemma...ska hämta på dagis vid 11.30, sen sticker vi till stan.

zago: menar du sån stol man har bak?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7