Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hannah
Jag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar????
Jag har ett meddelandet till Y:et
Kära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!
Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat.
HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
Hannah
känner ni för fler barn efter Y?
Hanna!!
Tack! Ja,det är sant! Så är det väl,men nu känns det lite trist! Men,men nu letar vi vidare! ![]()
Söt nu presbild angiee förresten ![]()
Tjockrumpan i gammelmormors hatt på landet, med en penna i näsan ![]()
Hej hopp!
Hur går det för THEZZ??? Har hon åkt in??
HANNAH: Inga känningar idag?
ZAGO: Trist att ni blev överbjudna, men det dyker säkert upp fler intressanta objekt.
Ringde för att försöka ändra KUB-tiden men det var fullt hela veckan
Så jag får gå själv på måndag. MÅste hitta barnvakt till Fanny också. Det enda positiva är ju att det är skönt att slippa vänta bättre att ha det gjort.
Nu ska jag ut i solen och njuta innan jag drar igång med städningen. Fanny är på dagis så man får passa på ![]()
hej hej *vinkar*
va konstigt det är att vara hemma helt själv, ine ens en sovande pojke hemma...ska hämta på dagis vid 11.30, sen sticker vi till stan.
zago: menar du sån stol man har bak?
Goddag.
Inga bebisar?