• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

Hannah

Jag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar????

Jag har ett meddelandet till Y:et

Kära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!
    Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat.

HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-24 10:16:13 följande:
    HannahJag fattar inte att folk har råd? C är ju ändå höginkomstagare & jag är student vissrligen men sen när jag är färdig blir det ju klirr i kassan & ändå kommer det vara snävt för oss att bo i hus, så jag fattar verkligen inte, är folk gjorda av pengar???? Jag har ett meddelandet till Y:etKära barn, var nu så vänlig att komma ut ur ditt tillfälliga boende!Din hyresvärd är måttligt trött på att du inte sköter dig, så inom 24 h är du så vänlig att packa ihop dina saker & flyttar ut. Din hyresvärd ordnar med ett luftigt och mysigt hem åt dig när du flyttat. HEJJA YYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Näää jag fattar inte heller o iof ÄR det ju stor skillnad där ni bor, insatserna ser annorlunda ut, lönerna... men i slutändan har man ju ofta lika mkt el lite kvar ändå...

TACK söta du för detta framförande, tror jag har en trög unge men det framförs omedelbums

Zago... tyvärr...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Hannah

känner ni för fler barn efter Y?

• zagolik

Hanna!!