• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    Thezzizen skrev 2009-04-23 19:30:14 följande:
    Angiee.... nä ni är inte ensamma inte... tyvärr..Här är det förvärkar iallafall. Dum som jag är har vi inge alvedon hemma så ja hpopas natten blir lugn..
    Vad spännande! Jag hoppas INTE på en lugn natt för din del, jag hoppas på en bebis i natt istället!

Laban är född en måndag och Polly en tisdag, bara för att avvika från normen helt...

Jag har konstig mensvärk, i äggstockarna liksom. Dessutom är jag trött som fasen. Jäkla skitdag.
    Jag ska titta på antikdeckarna och sen tänker jag lägga mig och sura.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Kickan 84

Lurkan: Usch, sån värk har jag haft i flera dagar nu, antar att det är ÄL eller nåt annat skit.

• Hannnas

thezz... jaaaa vad roligt att höra  hejja som fan rent ut sagt för nu ska bebis UT

Mitt enda roliga idag är ju att jag köpt en gräsklippare o beskurit buskar upp på ena entren

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MizzLizzy

THEZZ: Åh va spännande! Hejja hejja!!!

HANNAH: Hur går det med dina förvärkar då?? Inte känt något mer?

HF: Men stackare är du inte frisk än! Förstår att du är trött på att inte kunna äta normalt.

♥ Fanny ♥ 080130
  • Hannnas
    MizzLizzy skrev 2009-04-23 20:35:27 följande:
    THEZZ: Åh va spännande! Hejja hejja!!! HANNAH: Hur går det med dina förvärkar då?? Inte känt något mer?HF: Men stackare är du inte frisk än! Förstår att du är trött på att inte kunna äta normalt.
    Nope inget alls, blir nog inget barn

Nu loggar jag ut för idag, synes imorgon
  • jazzy

Håller tummarna för Thezz & Hanna...

Jag har 2 måndagsbarn & ett onsdagsbarn.. Onsdag har jag hört att det föds mest barn på...

3 barnsmamma
  • angiee

Hoppas det kommer lite bebisar nu!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Thezzizen

Ingen här? Jag kommer nog ej få sova inatt.... trist för ja är supertrött...

• Hannnas

Morron

Tidig idag... såå kymig i kroppen, vet inte vad det är, men det är iaf NADA på G

Hoppas hoppas att det händer ordentliga grejjer för T nu el att hon rent av fått sin fis

• lurksmulan

Heja Thezz!!

Själv är jag helt förstörd av trötthet idag. För det första sover jag väldigt konstigt känns det som, svårt att förklara. Men jag vaknar och har svårt att somna om t.ex.
    Dessutom hade Laban världens utbrott i morse och fick åka till dagis i pyjamas. Suck. Jag vill bara gå hem och lägga mig, kanske gråta en stund. Det är så jäkla jobbigt vissa dagar.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7