Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
spännande thezz, de va samma som jag med Max va inne vid 06 på fl o var då öppen 3 cm o hade samma värkregelbundenhet som du. Max föddes på kvällen!
Det blir nog idag ska du se!!!
hejja hejj!!!!
nån som kan tipsa på bra vindbyxa o jacka, som inte är svindyra?!
Fan fan fan!!! Nu kom ett nytt bud! Med 50 tusen över vårat bud! Men vi ska lägga 50 till sen är det slut för vår del! Det blir alldeles för mkt! 
angie: TAck!
Zago... ni får det på sista budet!
T...
du vet vad jag har sagt ![]()
Heja Thezz! Det drar nog igång på riktigt snart!
Det var segt för mig också när Polly föddes. Jag trodde det skulle gå racerfort eftersom det var andra barnet, men jag hade ju småvärkar från typ 10-11 på förmiddagen och sen satte det igång på riktigt vid 20.30 på kvällen.
zago: Nej vad tråkigt! Hoppas ni får det till slut även fast ni inte har mycket spelrum kvar!
Zago
Åh nej ! Hoppas ni vinner med ert sista bud. SÅ trist om man stupar på mållinjen!
Vi har fått vår slutkalkyl på huset. Eftersom vi reviderade ritningarna från ursprungsritning , dvs byggde in balkong, gjorde b-rum större osv, landade vi på 30.000 + till slut. Då har vi egentligen gjort MYCKET tillval & ändringar, så det kändes ok. Mycket i material, fönster osv, tog ut varandra i + & - efter ändringarna. Det som kostade var köket & arbetskostnaden för att få det större.
Vi är nöjda
Nu ska vi bara SPARA pengar så det glööööder! Denna månad lyckades vi lägga undan 6.000. Hoppas det fortsätter så ![]()