• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

vi fick en bäbis på jobbet i morse, men det räknas väl inte

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas

LaG... tror jag har inbillat fram magen för någon bebis är det inte på väg iaf....

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers

angie: 3,7...oki men som du skriver i sthlmsområdet är det ändå inte så mkt...men visst e det sjuka priser...vi bor ju i etuna o byggde nytt 05/06, för 2,3 ....hade tur för idag skulle vi nog va uppe på mycket mera....närmare 3 tror jag...

• Kickan 84

Magda: Åh så mysigt! En kalv antar jag eller har de andra djur också där du jobbar?

• Hannnas
    Honeyflowers skrev 2009-04-24 11:05:13 följande:
    angie: 3,7...oki men som du skriver i sthlmsområdet är det ändå inte så mkt...men visst e det sjuka priser...vi bor ju i etuna o byggde nytt 05/06, för 2,3 ....hade tur för idag skulle vi nog va uppe på mycket mera....närmare 3 tror jag...
    o då gjorde ni väl ändå väldans mkt själva?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik

Magda...ja en sån man har där bak på sadeln. Vet inte om jag ska köpa en lutningsbar...om det är andvändbart liksom.

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • MagdaA
    Kickan 84 skrev 2009-04-24 11:06:06 följande:
    Magda: Åh så mysigt! En kalv antar jag eller har de andra djur också där du jobbar?
    japp, en kalv. har haft väldigt lugnt med kalvningar sista tiden så nu är det lite extra kul, men jag är glad att jag är ledig i juli, kommer ha 40-50 kalvningar under den månaden, aug ca 30-40.

finns 4 islandshästarhästar också, men några föl är inte på g. 2 katter å en vallhund vid namn Flink
  • angiee
    Hannnas skrev 2009-04-24 11:07:11 följande:
    o då gjorde ni väl ändå väldans mkt själva?
    undrar samma
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MagdaA

zago: minns inte vad våran heter, men ska kolla det, hinner inte nu, påminn mig senare. lutningsbar tror jag inte är nödvändigt, hur ofta tror du att han kommer somna? hur pass mkt/långt kommer du cykla i sommar?

sticker till dagis nu, sen stan. trevlig em!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7