• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 07:44:27 följande:
    Heja Thezz!! Själv är jag helt förstörd av trötthet idag. För det första sover jag väldigt konstigt känns det som, svårt att förklara. Men jag vaknar och har svårt att somna om t.ex. Dessutom hade Laban världens utbrott i morse och fick åka till dagis i pyjamas. Suck. Jag vill bara gå hem och lägga mig, kanske gråta en stund. Det är så jäkla jobbigt vissa dagar.
    KRAM
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-04-24 07:46:14 följande:
    KRAM
    Tack!
    Det är fasen inte kul. Han bet mig, rev mig, slog mig, nöp mig och var helt galen.

Ikväll ska jag och J på fotboll, jag tror att det är precis vad jag behöver. Komma ut bland folk utan barnen och göra något. Det var otroligt länge sen sist.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 07:55:59 följande:
    Tack!Det är fasen inte kul. Han bet mig, rev mig, slog mig, nöp mig och var helt galen.Ikväll ska jag och J på fotboll, jag tror att det är precis vad jag behöver. Komma ut bland folk utan barnen och göra något. Det var otroligt länge sen sist.
    usch så trist skönt att få komma iväg ikväll iaf! även om det är nåt så triiiist som fotboll
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Guldnatt inatt! Egil käkade vid 22 och vaknade inte förren 4 sen! *njuter* Och sen uppstigning vid 07,30, tänk om han blir så här lätthanterlig för då kommer jag aldrig sluta jubla! Med tanke på att han bara är 3,5 veckor så tycker jag att det är riktigt guld.

Går trögt med bebisutploppandet ser jag... Hoppas att Thezz är på g iaf!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Härlig natt Lättja, hoppas det fortsätter på samma fina sätt

Ja här är det jävligt trögt... men för T så wihoo

• MrsMurphy

Hanna: Jo, de senaste 4 nätterna har han sovit kalas. *knackar trä* Men detta var ju bara för bra! Iofs så vaknar jag väl aldrig av amningarna riktigt men samtidigt så tror jag att kroppen mår kalas av rejäl sömn som faktiskt är på riktigt och sammanhängande...

Tänkte just spekulera om att Thezz var på förlossningen för hon har inte skrivit men så ser man den gröna pluppen...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • zagolik

Morrn!!!

Jag är såååå seg idag. Men solen skiner så man blir väl snart piggelin igen

Thezz är inloggad ser jag! Attans! Hoppas hon glömt logga ut och är på FL

Hanna: Vad säger man...jag fick massa stöd när jag gick över men man ville bara ha ut ungen!!! Så jag vet precis hur du känner dig, men snart har du din lilla tjej i famnen. Snart!!! Kram!!!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik

Jag ska iväg och köpa en cykelsits idag. Men vad har ni?? Sån där lutningsbar??
    Är det bra?? Kostade 250 kr mer.

• Thezzizen

Nä tjejer....jag är hemma igeen..

Var inne på fl tidig morgon, med 3-6 min värkar och öppen 3 cm men har åkt hem med sovdos och slumrat en timme i badet.Nuu är det kolugnt här, hoppas de beror på tabletterna bara..

• zagolik
    Thezzizen skrev 2009-04-24 08:42:28 följande:
    Nä tjejer....jag är hemma igeen..Var inne på fl tidig morgon, med 3-6 min värkar och öppen 3 cm men har åkt hem med sovdos och slumrat en timme i badet.Nuu är det kolugnt här, hoppas de beror på tabletterna bara..
    Oj,då!!! Då är det ju nära!!! Hejja,hejja!!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7