Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Morrn morrn!
Guldnatt inatt! Egil käkade vid 22 och vaknade inte förren 4 sen! *njuter* Och sen uppstigning vid 07,30, tänk om han blir så här lätthanterlig för då kommer jag aldrig sluta jubla! Med tanke på att han bara är 3,5 veckor så tycker jag att det är riktigt guld.
Går trögt med bebisutploppandet ser jag... Hoppas att Thezz är på g iaf!
Härlig natt Lättja, hoppas det fortsätter på samma fina sätt
Ja här är det jävligt trögt... men för T så
wihoo ![]()
Hanna: Jo, de senaste 4 nätterna har han sovit kalas. *knackar trä* Men detta var ju bara för bra! Iofs så vaknar jag väl aldrig av amningarna riktigt men samtidigt så tror jag att kroppen mår kalas av rejäl sömn som faktiskt är på riktigt och sammanhängande...
Tänkte just spekulera om att Thezz var på förlossningen för hon har inte skrivit men så ser man den gröna pluppen...
Morrn!!!
Jag är såååå seg idag. Men solen skiner så man blir väl snart piggelin igen
Thezz är inloggad ser jag! Attans! Hoppas hon glömt logga ut och är på FL
Hanna: Vad säger man...jag fick massa stöd när jag gick över men man ville bara ha ut ungen!!! Så jag vet precis hur du känner dig, men snart har du din lilla tjej i famnen. Snart!!! Kram!!!
Jag ska iväg och köpa en cykelsits idag. Men vad har ni?? Sån där lutningsbar??
Är det bra?? Kostade 250 kr mer.
Nä tjejer....jag är hemma igeen..
Var inne på fl tidig morgon, med 3-6 min värkar och öppen 3 cm men har åkt hem med sovdos och slumrat en timme i badet.Nuu är det kolugnt här, hoppas de beror på tabletterna bara..