• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    2007 skrev 2009-04-24 13:23:44 följande:
    Hanna: Lunchade precis med min mamma som jobbar på röntgen. Hon berättade om en tjej på Nueklear (oj, vet inte hur det stavas) som var gravid och skulle få sina barn tätt. Kom fram till att det var du, så du vet nog vem hon är om du ser henne. Skulle hälsa i alla fall.
    haha o vad skvallrade ni om eg
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • 2007

Vänta lite så ska jag se om jag kan hitta ett kort på datorn någonstans....

Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • 2007

Här är hon när hon håller tal på vårt bröllop, kanske lite mer stylad än när hon jobbar, men du kanske känner igen henne ändå. Lena Bergh heter hon.

Mamma

Oj, blev lite hoptryckt bild, men den borde vara klickbar.

• 2007
    Hannnas skrev 2009-04-24 13:26:15 följande:
    haha o vad skvallrade ni om eg
    Du behöver inte oroa dig, vi pratade graviditeter i allmänhet. Hon tyckte du var så fin gravid.
  • Hannnas

2007... Klart jag känner igen hon är ju mer stylad där än på jobbet helt klart, kanonsnygg på kortet! man är inte lika tjusig i sitt blåställ (svarar för mig själv iaf )... såååå ni sitter o skvallrar om mig hon vet väl att min kollega (madde) fick en liten tjej för 2v sen vår stackars avd går på knäna...

• 2007
    Hannnas skrev 2009-04-24 13:37:05 följande:
    2007... Klart jag känner igen hon är ju mer stylad där än på jobbet helt klart, kanonsnygg på kortet! man är inte lika tjusig i sitt blåställ (svarar för mig själv iaf )... såååå ni sitter o skvallrar om mig hon vet väl att min kollega (madde) fick en liten tjej för 2v sen vår stackars avd går på knäna...
    Japp, hon berättade om henne också. Men det visste jag inte vem det var. Mamma visste ju tom att ni köpt hus i Tvärred..... ibland är världen liten....
  • 2007

Nu plockar jag bort kortet från mitt galleri, vet inte om hon vill vara med på bild där.

• Hannnas

2007... du får hälsa henne!! gullig hon är då o ja, världen är skrämmande liten

• lurksmulan
    Hanna: Nej så ofta har jag aldrig fått gå! Nu har jag 1,5 månad till nästa besök, vilket är väldigt långt iofs. Egentligen var förra besöket mitt sista, det är bara korttidsterapi som erbjuds via vc. Max 10 besök, vilket jag har överskridit. Men jag har fått gå mer eftersom jag dels hade akuta problem och dels mycket problem bakåt.
    Det som känns synd är att det är min uppväxt som gjort att jag mår som jag gör idag. Många förstår nog inte hur lätt det är att påverka barnen genom uppväxten, min mamma skulle aldrig kunna hantera det om hon fick veta sanningen bakom hur jag mår.
    Nu har jag iaf legat i sängen och klappat diverse katter en stund och snart kommer J hem, vi ska åka  till banken och sälja fonder så att vi har kontantinsatsen på  huset i nästa vecka.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7