• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 07:00:23 följande:
    inte ett jädra smack... en värk var 15-20 minut i natt. blödit llite till så man nästan hoppades men nej...jag tror inte de kommer kunna hända mer...
    jameeeeeeeeeeeeeen vad segt!!

Kan du inte åka in o be dem ta hinnorna (tror det föreslagits ovan)??? vad säger de på fl??

Här händer iaf INGET... oxå skitkul kan jag säga...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-26 07:02:31 följande:
    jameeeeeeeeeeeeeen vad segt!!Kan du inte åka in o be dem ta hinnorna (tror det föreslagits ovan)??? vad säger de på fl??Här händer iaf INGET... oxå skitkul kan jag säga...
    allvarligt funderar på o ringa o gnälla på dem..

det värsta är ju att de står i min journal att man inte ska göra ngt innan jag är ur latensfasen för att undvika föörra gången... men n skiter jaag i det..
    men om jag förhoppningsvis är kvar på tre cm, är de inte tidigt att taa hinnorna? eller ska man behöva stå ut en vecka till med ineffektiva värkar...

till råga på det börjar snutta bli förkyld också...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 07:08:02 följande:
    allvarligt funderar på o ringa o gnälla på dem..det värsta är ju att de står i min journal att man inte ska göra ngt innan jag är ur latensfasen för att undvika föörra gången... men n skiter jaag i det..men om jag förhoppningsvis är kvar på tre cm, är de inte tidigt att taa hinnorna? eller ska man behöva stå ut en vecka till med ineffektiva värkar...till råga på det börjar snutta bli förkyld också...
    har faktiskt ingen koll på hur tidigt man kan ta dem men man borde ju kunna ta dem nu tycker jag... mina gick ju av sig själva när jag var 5cm öppen, gick ner till 4cm då o sen öppnades jag till 10 på några minuter bara...

Själv ska jag ringa min läkare imorgon o be honom "pilla" lite tror jag...
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-26 07:13:11 följande:
    har faktiskt ingen koll på hur tidigt man kan ta dem men man borde ju kunna ta dem nu tycker jag... mina gick ju av sig själva när jag var 5cm öppen, gick ner till 4cm då o sen öppnades jag till 10 på några minuter bara...Själv ska jag ringa min läkare imorgon o be honom "pilla" lite tror jag...
    ok, men du verkar ju ha en normal kropp som fattar hur man gör...tycker du ska begära att bli pillad på!

jag har ju bm i morrn, men fan ja vill inte ha de så här längre...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 07:17:19 följande:
    ok, men du verkar ju ha en normal kropp som fattar hur man gör...tycker du ska begära att bli pillad på!jag har ju bm i morrn, men fan ja vill inte ha de så här längre...
    Normal?? haha visst inget som denna dam har verkat fatta isf

Nä nu har jag ont av att ligga här, får ta mig upp, hoppas resten av familjen vaknar snart bara för jag är rastlös... tror man kanske ska ta sig iväg på en tipsprommis el nåt idag

Lycka till T, tänker iaf massor på dig, kramis
  • MrsMurphy

Thezz: Jag var öppen 3 cm när jag var inne på min hinnsvepning och då var det ju bara5 sekunders pillande på livmodern och sen tog det ju inte lång stund innan allt brakade igång på riktigt. Det är ju nåt som dom kan göra riktigt snabbt och som pressar på kroppen om man inte vill ta hinnor och sånt!

Har tyvärr suttit på första parkett nu i 10 dagar med grannen som rännt in och ut till förlossningen med värkar varannan minut till sovdoser och nada nada nada... Nu har jag dock inte hört alla detaljer riktigt än för hon kom nyss hem från bb men jag tror att du ska gråta en skvätt och få nån sorts åtgärd innan du blir helt tokig!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Honeyflowers

thezz: jag var öppen 3-.4 cm när de tog hinnorna, vips sa de o så satte det igång efter det...mkt effektivt iaf för mig.....

• jazzy

Stackare...men det är över snart...ttrro ni får samma dag!!!

3 barnsmamma
  • Hannnas

Hoppas gode gud man kan få sig en svepning... svårt att tro det bara, brukar vara svårt att övertyga folk här.. hmm annars får man väl läsa på o göra det själv närå hehe

• jazzy

Vad har ni köpt för sommar sandaler till era barn??

Måns har fått ett par röda Foppa (inte äkta), sen vill jag ha ett par stängda sandler, typ kavat men inte för  500!!!!! Verkar knappt finnas längre. Bara med öppen tå, & det vill jag inte ha...

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7