Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Thezz: Jag var öppen 3 cm när jag var inne på min hinnsvepning och då var det ju bara5 sekunders pillande på livmodern och sen tog det ju inte lång stund innan allt brakade igång på riktigt. Det är ju nåt som dom kan göra riktigt snabbt och som pressar på kroppen om man inte vill ta hinnor och sånt!
Har tyvärr suttit på första parkett nu i 10 dagar med grannen som rännt in och ut till förlossningen med värkar varannan minut till sovdoser och nada nada nada... Nu har jag dock inte hört alla detaljer riktigt än för hon kom nyss hem från bb men jag tror att du ska gråta en skvätt och få nån sorts åtgärd innan du blir helt tokig!
thezz: jag var öppen 3-.4 cm när de tog hinnorna, vips sa de o så satte det igång efter det...mkt effektivt iaf för mig.....
Stackare...men det är över snart...ttrro ni får samma dag!!! ![]()
Hoppas gode gud man kan få sig en svepning... svårt att tro det bara, brukar vara svårt att övertyga folk här.. hmm annars får man väl läsa på o göra det själv
närå hehe
Vad har ni köpt för sommar sandaler till era barn??
Måns har fått ett par röda Foppa (inte äkta), sen vill jag ha ett par stängda sandler, typ kavat men inte för 500!!!!! Verkar knappt finnas längre. Bara med öppen tå, & det vill jag inte ha...