Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Lurk
Lurk:
Säger som Angiee.... man måste ligga på och verkligen ta i lite i överkant....typ om man har ont så har man så förbannat ont så man inte vet vart man ska bli av... Det är tråkigt att man alltid ska behöva överdriva för att bli tagen på allvar...kramar
Hanna:
Ne de e klart ;) Vi köpte det ju! haha.

Tillbaka efter en kväll med fotboll. Tyvärr inte något roligt resultat men det var väldigt trevligt att komma ut och iväg.
Jag mår ju inte så dåligt att psykakuten är aktuellt. Det jag måste jobba på när jag mår så här är dels att komma ihåg hur jag ska tänka och dels att försöka vara rationell och dessutom sysselsätta mig med annat. Jag vill gärna sätta mig i lugn och ro och grotta ner mig i mina destruktiva tankar men det ska jag verkligen inte göra.
Nu känns det bättre igen, ska lägga mig eftersom jag är trött.
Och det är inte så konstigt, det är bara det att med min hypokondri tror jag att jag är allvarligt sjuk varje gång det är något fullkomligt normalt. Dessutom frammanar jag det mesta själv.
Fy fan så besviken jag är, tänker inte ens säga godmorgon för det
Inatt fick jag så rejäla SD att jag faktiskt var övertygad om att nåt var på G.. men nu är allt väck, nada NOLL!!
så jäkla less!!! hade många hårda regelbundna SD igårkväll (inget i ryggen dock) o nattens SD var mer som de på förlossningen så att säga hiskeligt onda... Jäkla förvärkar förmodligen!! fy fan!!
*spyr*kräks*fräser*surar*
***glider tillbaks till mitt svarta hål***
Lurk... via psykak kan du gå för att få en remiss till ett "bättre" ställe
just för att kunna få KBT iaf varje vecka... skönt att höra att du hade en trevlig kväll! ![]()
HANNAH: Attans att inte värkarna höll i sig! Men jag tror faktiskt att hon kommer senast natten mellan söndag och måndag
LURK: Skönt att du mår lite bättre idag. Hoppas att ni får en underbar dag
Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på idag. Nu tror jag att F snart ska sova en stund så vi går nog inte ut riktigt än.
Ses sen!