• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-24 13:45:31 följande:
    Hanna: Nej så ofta har jag aldrig fått gå! Nu har jag 1,5 månad till nästa besök, vilket är väldigt långt iofs. Egentligen var förra besöket mitt sista, det är bara korttidsterapi som erbjuds via vc. Max 10 besök, vilket jag har överskridit. Men jag har fått gå mer eftersom jag dels hade akuta problem och dels mycket problem bakåt. Det som känns synd är att det är min uppväxt som gjort att jag mår som jag gör idag. Många förstår nog inte hur lätt det är att påverka barnen genom uppväxten, min mamma skulle aldrig kunna hantera det om hon fick veta sanningen bakom hur jag mår. Nu har jag iaf legat i sängen och klappat diverse katter en stund och snart kommer J hem, vi ska åka  till banken och sälja fonder så att vi har kontantinsatsen på  huset i nästa vecka.
    Du kan inte få remiss till psyk? (avskyr ordet eg) men regelbundenhet o ofta är ju viktigt tror jag...

MM man påverkar nog barnen mer än man faktiskt önskar t o m...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Lurk

Är det KBT du får?
    "korttidsterapi" brukar som regel sträcka sig upp till 20 sessioner så jag tycker det är dåligt att du bara får 10! Men det måste väl finnas ngn "gräns" eller så...
    Jag tycker absolut att du skall kontakta din terapeut, eller alternativt pysk.akuten om du mår väldigt dåligt. Tyvärr måste man ligga "på" för att få något & människor som mår dåligt orkar i allmänhet inte det.
    *kramar*
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-24 18:48:15 följande:
    Hanna:Ne de e klart ;) Vi köpte det ju! haha.
    haha ja det är ju klart *blåst*

FAN vad jag är trött på att ha så ONT överallt hela tiden stöööööööööööön

hmm nu låter jag som Lättja gjorde {#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_tongue_out}
  • lurksmulan

Tillbaka efter en kväll med fotboll. Tyvärr inte något roligt resultat men det var väldigt trevligt att komma ut och iväg.

Jag mår ju inte så dåligt att psykakuten är aktuellt. Det jag måste jobba på när jag mår så här är dels att komma ihåg hur jag ska tänka och dels att försöka vara rationell och dessutom sysselsätta mig med annat. Jag vill gärna sätta mig i lugn och ro och grotta ner mig i mina destruktiva tankar men det ska jag verkligen inte göra.
    Nu känns det bättre igen, ska lägga mig eftersom jag är trött.
    Och det är inte så konstigt, det är bara det att med min hypokondri tror jag att jag är allvarligt sjuk varje gång det är något fullkomligt normalt. Dessutom frammanar jag det mesta själv.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Fy fan så besviken jag är, tänker inte ens säga godmorgon för det

Inatt fick jag så rejäla SD att jag faktiskt var övertygad om att nåt var på G.. men nu är allt väck, nada NOLL!! så jäkla less!!! hade många hårda regelbundna SD igårkväll (inget i ryggen dock) o nattens SD var mer som de på förlossningen så att säga hiskeligt onda... Jäkla förvärkar förmodligen!! fy fan!!

*spyr*kräks*fräser*surar*

***glider tillbaks till mitt svarta hål***

Lurk... via psykak kan du gå för att få en remiss till ett "bättre" ställe just för att kunna få KBT iaf varje vecka... skönt att höra att du hade en trevlig kväll!

• lurksmulan
    Hanna: Vad trist att det har avtagit igen! Hon kommer säkert idag ändå!

Nu måste väl Thezz ha fått iaf?!

Ny dag, nya tag! Sovit okej i natt (lite jobbigt igår en stund, vaknade flera gånger och det var lite jobbigt) och idag blir det full fart. Laban ska på kalas på lekslottet och dessutom är det jättefint väder så vi hittar förhoppningsvis på något roligt även efter.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-25 08:18:23 följande:
    Hanna: Vad trist att det har avtagit igen! Hon kommer säkert idag ändå!Nu måste väl Thezz ha fått iaf?!Ny dag, nya tag! Sovit okej i natt (lite jobbigt igår en stund, vaknade flera gånger och det var lite jobbigt) och idag blir det full fart. Laban ska på kalas på lekslottet och dessutom är det jättefint väder så vi hittar förhoppningsvis på något roligt även efter.
    Tror inte ens hon kommer i helgen faktiskt *suck*

T var inne i en annan tråd sent igårkväll o då var det hyffsat lugnt, hoppas oxå det dragit igång över natten nu! Så man har nåt att glädjas över iaf...

Ha en fin dag Lurkis, o skönt att L får leka av sig på slottet idag då kanske han är gladare sen

Kramis

Nu ska jag ut o fixa på tomten...
  • MizzLizzy

HANNAH: Attans att inte värkarna höll i sig! Men jag tror faktiskt att hon kommer senast natten mellan söndag och måndag

LURK: Skönt att du mår lite bättre idag. Hoppas att ni får en underbar dag

Har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på idag. Nu tror jag att F snart ska sova en stund så vi går nog inte ut riktigt än.

Ses sen!

♥ Fanny ♥ 080130
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7