Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
jaz: vi köpte igår ett par turkosa foppatofflor, ej äkta, supersmidiga att bara stoppa i fötterna o gå ute i på tomten men sedan hade jag också tänkt köpa ett par sandaler, fast hade nog tänkt med öppen tå...tror du det är bättre med stängda?
Jaz.... vi har inte köpt sommarsandaler än, bara april jue
men jag har tänkt som du med stängd tå och det finns ju lite överallt... kommer nog köpa nåt billigt på skopunkten tror jag... o så ett par foppisar med
det är planen iaf ![]()
Tänker precis som du ang just tårna, M går ju så bra så att säga men han springer ju som en tokvild med o man vet ju själv hur lätt man slår i tår o annat, så det känns bäst..
men Hanna, är du här?? 

Hittade ett par på skopunkten, 149kr . det får duga!! Vi har faktiskt prövat öppna, men ingen av alla par satt bra...åt skogen med dom 
Godkväll!
Helvete så less jag är, tredje kvällen i rad nu som Seth vägrar sova vid nattningen. Igår var han vaken till 21.30 och dagen innan dess till 21.45. Försökt ta bort sovningen under dagen men det gör ingen skillnad. Vad faaaan rent ut sagt?
Har varit på jakt efter skor till Seth idag men hittade inte ett enda par fina. Vad ska era små ha i vår/sommar? Förutom sandaler då
Utöver det blev det en bilbarnstol till June, skönt att ha det gjort för hon får knappt plats i skyddet längre.
go kväller
haft sjukt mycket att göra i helgen, först nu jag sätter mig ner en stund. vi har haft helt UNDERBAT väder lör-sön så det var lite tråkigt att man var tvungena tt jobba. har försvunnit massor med snö! hade en visning ute i em och det känns att solen tog!
Thezz: såg att du funderat på de där med att ta hål på hinnorna. När jag blev igångsatt när Ebba föddes, då tog dom hål på hinnorna, var öppen ca 3-4 cm då. Nu var det ju lite annorlunda kanske, men det sattes igång precis som en "normal" förlossning med att dom tåg hål på hinnorna och sen fick jag värkstimulerande dropp.
Hanna: vilka av dem?
Jag hittade ett par jätte fina ,bra & billiga skor på din sko och där hade dom massa sandaler med stängd tå och det är ju bra priser där! 'tips*
i fjol köpte vi sandaler med stängd tå på din sko, dom var jätte bra, ska kika där i år också. nu är det ju mest stövlaar som gäller, men han har även ett par lite rejälare typ "joggingskor" från stadium, everest, superbra!