• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

Hanna: *klappar medhårs* Har full förståelse för hur du mår för jag hade hellre fött 10 barn på sträck än att vanka runt på den där övertiden. Det ÄR ett helvete!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

*suckar*

Nu är smekmånaden över här och en viss dotter har förvandlats till ett fullfjädrat monster. {#lang_emotions_yell}

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

någon som har tips till mig vad jag ska göra? jag känner mig beviken, lurad snopen ja allt!!!!

vvarför blir det såhär????

• lurksmulan
    Thezzizen skrev 2009-04-25 18:23:16 följande:
    någon som har tips till mig vad jag ska göra? jag känner mig beviken, lurad snopen ja allt!!!!vvarför blir det såhär????
    Vad händer? Ingenting, eller?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-25 18:36:11 följande:
    Vad händer? Ingenting, eller?
    nää, när ja kom hem fr fl igår morse hade jag värkar var fjärde mnut blödde bra o hela slemproppen gått, öppen tre cm. lade mig i badet o sen nada liksom...
    Sporadiska onda värkar o bebisen gör djävulusiskt ont så fort den rör sig....

känns som allt är pajat. o jag pallar inte 30 timmars värkar till som kanske blir n bebis..
  • Honeyflowers

thezz: kan du inte be dem ta hinnorna då? Jag hade som du, men kl 17.30 tog de hål på hinnorna på min begäran o då satte värkarna igång på riktigt, 21.14 föddes Max.

• Hannnas

Morron

Enl rUL 40+3 idag, samma dag som M födde

Enl mens, och andra UL 40+4 idag...

INGA känningar öht så det blir nog ingen bebis, en gigantisk FIS kanske???

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Morron,

idag skulle jag bara knna sätta mig rakt upp o ner och stortjura hela dagen

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-26 06:57:05 följande:
    Morron,idag skulle jag bara knna sätta mig rakt upp o ner och stortjura hela dagen
    Näää är du här med Hur mår du, el idiotfråga av mig.. hur går det o vad händer snarare???
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-26 06:58:00 följande:
    Näää är du här med Hur mår du, el idiotfråga av mig.. hur går det o vad händer snarare???
    inte ett jädra smack... en värk var 15-20 minut i natt. blödit llite till så man nästan hoppades men nej...
    jag tror inte de kommer kunna hända mer...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7