Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Morrn!!!
Stackars er tjejer!!! Meeeeeen dom kommer snart! Jag trodde inte heller Emil skulle koma någongång när jag gick över 21 dagar
Tänker på er!!!
Och Thezz. Köra bil med värkar är ju helt galet!!! Ni förlorar pengar på om R är hemma men din hälsa då?? Man ska ALDRIG köra bil när man inte har superkoll. Och så ska du köra med L med. Nä,hoppas du inte gör det.
Zago... man hade ju inte riiiktigt förväntat sig att gå över med B2 längre än B1
... Något nyt hus på G? brukar ju ramla in lite i veckosluten ![]()
Hallo!!
Guuu va segt för er, jag lider med er att bara gå å vänta. I helgen hade jag planerat att göra sååååå mycket när vi var barnfria men jag hann inte ens med en sak helt. Ellens säng tog en evighet att göra och den är fortfarande inte klar. Har dessutom sån foglossning så jag knappt kan lyfta Ellen eller ha henne i mitt knä när hon får mat. Det lutar verkligen åt att anders får ta ledigt en vecka tidigare än det var tänkt. Kommer aldrig orka detta annars.....
zago... näå du ska inte gå mer över tiden med B2
... o landet är ljuuuvligt att bo på kan jag säga
kommer aldrig flytta tillbaks till stan
NO... ajaja stackare
inte kul att ha ont, har själv ont konstant här, fast i ryggen mest... inte kul
Vi får väl se
Nu ska vi till öppnis här!
zago: du frågade om cykelsits, det är en sån här vi har, hamax, mycket bra tycker jag.
http://www.blocket.se/vi/21295552.htm?ca=4_s
Hanna:
Mmm värk suger!! Det sitter ju så underligt i sittbenet och framåt , trodde inte ens man kunde få ont där om man inte varit ute på en mila lång cykeltur. Hostar jag så gör det ont i hela snippan...