• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Så tillbaka från dagis. Vildbattingen bara drog o började hoppa hysteriskt i deras mjukishörna, så ingen hejdåpuss där inte.
    Så nu har jag bara mig själv att ansvara för...

• Hannnas

Thezz... du kör väl inte inne i stan sen?? o hur gick det att köra nu? måste du inte stanna i värkarna??

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-27 09:25:42 följande:
    Thezz... du kör väl inte inne i stan sen?? o hur gick det att köra nu? måste du inte stanna i värkarna??
    Just nu är det väldans väldans lugnt på värkfronten, förhoppningsvis håller det sig borta från förmiddagen (har ju varit det tidigare). Så nu var det utan problem att köra..
  • MagdaA

Hanna och Thezz, hur många dagar över tiden är ni nu?

jag är sååå velig ang syskon. starta nu efter sommaren el vänta 1 år.....ååååhhh! ångest!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-27 09:27:29 följande:
    Hanna och Thezz, hur många dagar över tiden är ni nu?jag är sååå velig ang syskon. starta nu efter sommaren el vänta 1 år.....ååååhhh! ångest!
    enl rUL 5 dagar över, enl övr UL o SM 6 dagar över.. MEN jag får väl vara så positiv jag kan o gå efter rUL så 5 dagar...
  • Thezzizen
    MagdaA skrev 2009-04-27 09:27:29 följande:
    Hanna och Thezz, hur många dagar över tiden är ni nu?jag är sååå velig ang syskon. starta nu efter sommaren el vänta 1 år.....ååååhhh! ångest!
    BF+8 wieeooouuuii!
  • Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-04-27 09:35:40 följande:
    Gomorron!Brudar, tips tack ;)Helt vanliga snygga vita t-shirts? Var hittar man det?!
    Menar du till ungarna? Hm har i logg, smidiga och mjuka... elller sportaffärer til vuxen.

Du vet du varför min ordning på bloggen har flyttat runt sig som den velat..
  • Hannnas

Magda... ang bebis, ställ en för o mot lista för du kan ju som säger inte bära o det kanske du måste delvis nu, sen tror jag sällan man kommer undan bärandet helt med barn o A blir ju tyngre för var år... svårt...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7