• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

Thezz:
    Hittade på hm.se men då går det inte beställa härifrån, ska göra de när jag kommer hem.

Inget tips angående hinsvepning ... kom ju aldrig så långt =(

• Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-27 10:18:04 följande:
    Hanna, hon sa bara att de fanns en liiiiten kant som hon kunde vispa bort där, men hon gjorde inte det då det gjorde så pass ont just då. Och jag blödde jättemkt efter att hon hade känt bara...Nä lite mascara måste jag hinna slänga på...
    Ja då skulle jag skita i det, skulle kännas lönlöst tror jag, iom att det gjorde så ont o inte är nåt att svepa ändå...

Har du inga värkar alls på fm? el hur ser det ut nu, är de väldans onda, långa korta ja tell!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

måste rusa, syns när ja kommer tillbaka

• Kickan 84

Thezz: Hoppas verkligen att det drar igång så att du får ut bebisen snart. Hur länge ska du gå och ha det såhär säger de?

Hanna: dig tycker jag inte ett dugg synd om, för liksom du påpekade att jag inte fick klaga innan jag var på BF+4 med June så tänker jag säga att knip du tills du gått en vecka över tiden Puss på dig!

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-27 10:35:09 följande:
    Thezz: Hoppas verkligen att det drar igång så att du får ut bebisen snart. Hur länge ska du gå och ha det såhär säger de? Hanna: dig tycker jag inte ett dugg synd om, för liksom du påpekade att jag inte fick klaga innan jag var på BF+4 med June så tänker jag säga att knip du tills du gått en vecka över tiden Puss på dig!
    haha rätt åt mig men jag har ju passerat bf+4 iaf
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-04-27 10:45:33 följande:
    Hanna: vänta till en vecka plus
    haha ok, kungens födelsedag mao
  • Hannnas

Kick

Tänk om man fattade innan hur LÄTT det var med första graviditeten eg jämfört med nu när man har en vildskit hemma som ska lagas mat till, pysslas med, leka, UT flera gånger varje dag, aldrig sova mm mm... *stön*

• MagdaA

snö: ja det kanske skulle va nått du å ja

Hanna: för-listan blir garanterat längre, men jag kan itne se det så, msåte försöka tänka realistiskt, vad skulle funka? blä. blir så less på att det måste planeras så himla mkt. vill bara att det "ska bli" men det går ju inte. *suck*

lämnat A på dagis, ingen hitt då jag lämnar en trött pojke. men bra personal som tog hans uppmärksamhet iaf.

nu ska jag fixa middagens sen får jag se om jag orkar ut en sväng med hunden, skulle behövas för oss båda.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7