• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

Magda:
    Det låter bra det =))

Slutar snart för dagen, ska åka å hämta Jordan å sen åka på husvisning faktiskt =)

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-27 11:38:31 följande:
    Hanna: Alex kommer förstå bättre. varför mamma inte kan bära, leka, lyfta osv. Sen vet jag inte om jag är redo. ledo för all oro och ångest. redo att vila vila vila 9 månader på raken. rädslan för allt som kan hända, húr det ska gå osv...

Självklart kommer han var mer förstående o klart mer självgående med, men ja, han kommer ju säkert ändå behöva bäras o hållas i på ett annat sätt, är tyngre... Att du känner att du inte är redo gör ju klart ÄN mer att du ska vänta, ingen stress ni har ju all tid i världen på er fast jag förstår klart att ni är sugna, men det försvinner inte

Snö... jag är nog här med hur kan man låta bli fast det blir nog svårare att vara här lika mkt sen iof... men när man börjar jobba igen så {#lang_emotions_djavulsk}

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Så tillbaka från bm.... har hunnit njuta en magnum mandel också 'mums'.

Inget nytt inte, fosterljud på 140, bebisen är väl fixerad och bm trodde på en tjej runt 3,9-4 kg. Det är väldigt lugnt i magen idag, faktiskt skönt känns som om jag kan få lite mer kraft och det behövs. Har varit helt slut både i kropp och knopp efter de senaste dagarna...

På fredag ska jag ringa o boka in en överburenhetskoll om inget hänt...

• MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-27 12:22:38 följande:
    Självklart kommer han var mer förstående o klart mer självgående med, men ja, han kommer ju säkert ändå behöva bäras o hållas i på ett annat sätt, är tyngre... Att du känner att du inte är redo gör ju klart ÄN mer att du ska vänta, ingen stress ni har ju all tid i världen på er fast jag förstår klart att ni är sugna, men det försvinner inte     Snö... jag är nog här med hur kan man låta bli fast det blir nog svårare att vara här lika mkt sen iof... men när man börjar jobba igen så
    klart det kommer va lyft å så, men inte alls lika mkt som nu tror jag. t ex alla lyft upp och ner från skötbordet, i och ur bilen... klart allt går att lösa med klättrande på pallar och annat, men det känns ändå som det blir lättare när han är lite större. sen också förståelsen från hans sida när jag måste vila å så.

sen har jag ju nästan nyss hittat tillbaka till mig själv, börjar komma iform i kroppen å så, tar tid att komma tillbaka när man knappt fått röra på sig alls under så lång tid.
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-04-27 13:02:02 följande:
    klart det kommer va lyft å så, men inte alls lika mkt som nu tror jag. t ex alla lyft upp och ner från skötbordet, i och ur bilen... klart allt går att lösa med klättrande på pallar och annat, men det känns ändå som det blir lättare när han är lite större. sen också förståelsen från hans sida när jag måste vila å så.sen har jag ju nästan nyss hittat tillbaka till mig själv, börjar komma iform i kroppen å så, tar tid att komma tillbaka när man knappt fått röra på sig alls under så lång tid.
    i o ur bilen, hur har du tänkt slippa det? de sitter ju i den rackarns stolen fram till 4 o jag fattar inte hur sjuttan de ska ta sig ur den själva?

Skötbordsproblemet kan man lösa med att byta på sängen dit de klättrar upp själva
    O du har nog helt rätt ang förståelsen, hoppas jag iaf man vet ju fasen aldrig... men de är väl helt klart mer självgående på ett annat sätt sen cykla o grejja själva...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA
    Hannnas skrev 2009-04-27 13:07:57 följande:
    i o ur bilen, hur har du tänkt slippa det? de sitter ju i den rackarns stolen fram till 4 o jag fattar inte hur sjuttan de ska ta sig ur den själva?Skötbordsproblemet kan man lösa med att byta på sängen dit de klättrar upp själva O du har nog helt rätt ang förståelsen, hoppas jag iaf man vet ju fasen aldrig... men de är väl helt klart mer självgående på ett annat sätt sen cykla o grejja själva...
    jag vill att saker och ting ska vara praktist. byta bajsblöja på sängen vägrar jag. blöjor byts på toan. bilstolen ja...dom får väl lära sig klättra

nä, nu ska jag till jobbet. trevlig kväll!
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • zagolik
    numberone skrev 2009-04-27 12:17:07 följande:
    haha jag å zago kommer sitta här om typ 5-7 år igen

Absolut! Jag kommer vara kvar här....ävern om det blir mkt mindre tid när nästa kommer i höst men kvar kommer jag vara.....vi ska väl alla hålla ihop så länge det går??!!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • numberone
    zagolik skrev 2009-04-27 13:24:44 följande:
    Absolut! Jag kommer vara kvar här....ävern om det blir mkt mindre tid när nästa kommer i höst men kvar kommer jag vara.....vi ska väl alla hålla ihop så länge det går??!!!
    Ja för tusan.... här är det ingen som lämnar ostraffat  

Är det nånt bra konsert på fästningen i sommar??
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7