Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Ska nog köpa mig en BiB imorgon när jag är inne o handlar
tjohooo ![]()
Imorgon kommer du ha annat för dig än vara och handla
![]()
go kväll kikar in en snabbis från jobbet. snart dax att gå och hämta in alla korna.
Ale "får" inte heller klättra i och ur ilen själv, går ju rätt smidigt att lyfta i honom så slipper man viss dynga iaf. Men om jag blir gravid får an tänka på ett annat sätt. hellre skit i bilen än att behöva lyfta.
snö: vad är det för hus ni ska kika på?
zago: såg du mitt svar ang cykelstol?
Nån som haft 3 dagars feber?? Hur ser utslagen/prickarna ut??
HEJ HEJ:.....
Jasså vaddå? trädgårdsarbete möjligtvis när M är på dagis
nåt annat finns iaf inte i planerna... ![]()
Magda... du har en helt annan sits, självklart är skit i bilen INGET den dagen du blir gravid igen... piss i nilen liksom... ![]()
Magda:
Ja,jag såg det...tack. Den dagen jag frågade så köpte jag en för det var då jag lämnade in min cykel på rep. och så beställde jag en som dom ska koppla på. Det blev en Hamax sleepy. Så jag tror jag & Emil ska bli nöjda.
Imorgon em ska jag hämta cykeln ![]()
nä. nu måste jag masa mig ner. man blir ju bara såååå slö när man sätter sig. Men, korna måste mjölkas, kalvarna matas och en ko semineras. trevlig kväll! vi hörs. kram
Idag försvann radhuset...så dom som budade 1,150 fick det. Vi funderade på 1,2 nu i helgen faktiskt men äsch...nu är det likabra det är borta och se framåt. Men fasiken oxså...det var sååååååååååå nära jue!!! ![]()