• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-27 18:13:20 följande:
    haha indirekt JA första maj är ju inte alls en tokig datum Nä ärligt, hade det inte varit för att kroppen havererat, jag kan inte leka med M som jag vill o oron över att moderkakan bara lägger av så... men men inget att göra, bara vänta...
    den kommer inte lägga av...jag lovar!!! MEN ut kommer en unge på mer är 3.5 kg...
    3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-27 20:26:25 följande:
    den kommer inte lägga av...jag lovar!!! MEN ut kommer en unge på mer är 3.5 kg...
    ja bara det kommer ut ett friskt barn så är jag nöjd OM den där räkningen ang vikten skulle stämma så väger hon inga 3.5 än men hon lär ju dröjja sig över den siffran som du säger
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-04-27 20:29:09 följande:
    ja bara det kommer ut ett friskt barn så är jag nöjd OM den där räkningen ang vikten skulle stämma så väger hon inga 3.5 än men hon lär ju dröjja sig över den siffran som du säger
    du, dom går upp fort i vikt sista tiden..
    3 barnsmamma
  • zagolik

ask me

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • jazzy

hanna, hur länge får du gå över tiden?? Här är det 2 v...

3 barnsmamma
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-27 20:51:38 följande:
    hanna, hur länge får du gå över tiden?? Här är det 2 v...
    ingen aning... tror det är till 42 fulla här men vet faktiskt inte...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • MizzLizzy

Hej tjejer, här kommer ett långt EGO-inlägg som jag dessutom kopierat fr andra tråden, men orkade inte skriva en gång till. Ska strax se vad ni andra skrivit.
     Jag fick tyvärr väldigt dåliga siffror på KUB-testet idag. Jag är väldigt glad att jag hade AE med mig för det hade varit hemskt att vara helt ensam, så tack AE
    1:17 blev resultate och det som drog ner det var just att nackspalten var ganska bred. JAg vet ju att det inte är helt kört pga av detta, men det känns rätt tungt. Ska göra moderkaksprov på måndag så nu blir det till att vänta. Jag och AE fick iallafall en rejäl uppvisning av en sprattlande bebis. Det var ju kul att se, men när man sedan tänker på att, om det visar sig vara ngt fel på bebisen så kommer det inte vara lätt att avbryta graviditeten när man sett den dansa omkring där inne. Man blir så kluven. Nu när man sett den så "länge" så vill man ju bara älska detta kryp helt villkorslöst, men så vågar man inte.....  Jag var lite stressad efteråt för jag skulle hämta F på dagis och ringde därför för att säga att jag var sen. Men när dagisfröken svarade så började jag storböla och kunde inte prata. Pinsamt. Men de förstod, hoppas jag. Hade hunnit lugna mig tills jag kom dit iaf och det var skönt att få krama Fanny.
    Känner mig nästan arg på P som inte är hemma. Är sååå j-a trött på att vara ensam med allt. HAn kommer antagligen inte att vara med när jag gör mkp:t heller. I och för sig får man ju inga jobbiga besked just då, men ändå. Som det känns nu så kommer jag nog inte att vilja försöka få barn igen om detta inte går vägen. Vill inte gå igenom det här ensam igen.
    Oj vilket långt ältarinlägg det blev. Sorry.

♥ Fanny ♥ 080130
  • MizzLizzy

JAZZ: Precis så som HANNAH beskrivet såg Fannys 3dagars utslag ut. Tog några dagar innan de försvann helt.

HANNAH: Så du går fortfarande i väntans tider din stackare. Nu tycker jag allt att lilla Y får ta och komma!

♥ Fanny ♥ 080130
  • Kickan 84

La Gallina: Förstår att det känns tungt! Hur snabbt får ni provsvaret? Kram till dig!

• angiee

LA G 

Va tråkigt att höra Hoppas på goda besked efter månadagens prov! *krama*
    Arbetade natten till idag, lämnade V på dagis & jag hann sova hela 1,5 timme innan dem ringde. Snorpan hade 39,7 i feber & fortfarande dynghet nu på kvällen Tror det är sprutan som spökar!
    Kram på er alla
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7