Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
ask me ![]()
hanna, hur länge får du gå över tiden?? Här är det 2 v...
Hej tjejer, här kommer ett långt EGO-inlägg som jag dessutom kopierat fr andra tråden, men orkade inte skriva en gång till. Ska strax se vad ni andra skrivit.
Jag fick tyvärr väldigt dåliga siffror på KUB-testet idag.
Jag är väldigt glad att jag hade AE med mig för det hade varit hemskt att vara helt ensam, så tack AE
1:17 blev resultate och det som drog ner det var just att nackspalten var ganska bred. JAg vet ju att det inte är helt kört pga av detta, men det känns rätt tungt. Ska göra moderkaksprov på måndag så nu blir det till att vänta. Jag och AE fick iallafall en rejäl uppvisning av en sprattlande bebis. Det var ju kul att se, men när man sedan tänker på att, om det visar sig vara ngt fel på bebisen så kommer det inte vara lätt att avbryta graviditeten när man sett den dansa omkring där inne. Man blir så kluven. Nu när man sett den så "länge" så vill man ju bara älska detta kryp helt villkorslöst, men så vågar man inte..... Jag var lite stressad efteråt för jag skulle hämta F på dagis och ringde därför för att säga att jag var sen. Men när dagisfröken svarade så började jag storböla och kunde inte prata. Pinsamt. Men de förstod, hoppas jag. Hade hunnit lugna mig tills jag kom dit iaf och det var skönt att få krama Fanny.
Känner mig nästan arg på P som inte är hemma. Är sååå j-a trött på att vara ensam med allt. HAn kommer antagligen inte att vara med när jag gör mkp:t heller. I och för sig får man ju inga jobbiga besked just då, men ändå. Som det känns nu så kommer jag nog inte att vilja försöka få barn igen om detta inte går vägen. Vill inte gå igenom det här ensam igen.
Oj vilket långt ältarinlägg det blev. Sorry.
JAZZ: Precis så som HANNAH beskrivet såg Fannys 3dagars utslag ut. Tog några dagar innan de försvann helt.
HANNAH: Så du går fortfarande i väntans tider din stackare. Nu tycker jag allt att lilla Y får ta och komma!
La Gallina: Förstår att det känns tungt! Hur snabbt får ni provsvaret?
Kram till dig!
LA G