• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik
    numberone skrev 2009-04-27 13:28:28 följande:
    Ja för tusan.... här är det ingen som lämnar ostraffat   Är det nånt bra konsert på fästningen i sommar??
    Bra fråga. Ingen koll!! Om winnerbäck kommer så ska jag gå. Tradition

Man brukar få en sommarkatalog från i maj och där står alla händelser. Typ torsdagskvällarna och konsertet,jazzdagarna mm...

Hojtar till när jag vet!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • zagolik

menade att katalogen kommer från kommunen.

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • 2007
    Hannnas skrev 2009-04-27 13:07:57 följande:
    i o ur bilen, hur har du tänkt slippa det? de sitter ju i den rackarns stolen fram till 4 o jag fattar inte hur sjuttan de ska ta sig ur den själva?Skötbordsproblemet kan man lösa med att byta på sängen dit de klättrar upp själva O du har nog helt rätt ang förståelsen, hoppas jag iaf man vet ju fasen aldrig... men de är väl helt klart mer självgående på ett annat sätt sen cykla o grejja själva...
    Bilstolen skulle inte jag se som problem. Wilma klättrar både i och ur den redan. Det blir väldigt skitigt då det är blött ute, men hon blir vansinnig då vi försöker hjälpa henne. Så hon klättrar och sätter sig och säger sedan "Kan själv". Så om ett år Magda ska det säkert inte vara några problem med det.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Hannnas
    2007 skrev 2009-04-27 14:41:57 följande:
    Bilstolen skulle inte jag se som problem. Wilma klättrar både i och ur den redan. Det blir väldigt skitigt då det är blött ute, men hon blir vansinnig då vi försöker hjälpa henne. Så hon klättrar och sätter sig och säger sedan "Kan själv". Så om ett år Magda ska det säkert inte vara några problem med det.
    Går klart det gör men jag vill inte ha M klättrande på mina ljusa säten icket har iof skyddat rätt bra men ändå...

Oundvikligt till en viss gräns såklart så jag får väl ge vika en dag men än bestämmer jag
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Hanna: Ett tips för att skydda sätet är att köpa sånt där sätesskydd som finns på bl.a Babyland. Vi har det i bilen och det är jättebra måste jag säga.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Kickan 84

Va?!? Klättrar era i och ur själva? Vet inte ens hur det skulle gå till...?

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-27 15:22:33 följande:
    Hanna: Ett tips för att skydda sätet är att köpa sånt där sätesskydd som finns på bl.a Babyland. Vi har det i bilen och det är jättebra måste jag säga.
    har gjort men riktit skitiga ungar som klättrar upp lär trycka in skiten under det ändå o överallt runt det.... hatar skitiga bilar
  • lurksmulan
    Hannnas skrev 2009-04-27 15:25:55 följande:
    har gjort men riktit skitiga ungar som klättrar upp lär trycka in skiten under det ändå o överallt runt det.... hatar skitiga bilar
    Under det går att undvika hyffsat, de är så långa att de går in under stolen en bra bit. Men runt om är det bökigt när de klättrar upp själva.
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-27 15:57:04 följande:
    Under det går att undvika hyffsat, de är så långa att de går in under stolen en bra bit. Men runt om är det bökigt när de klättrar upp själva.
    Precis vad jag tänkte... nä blir inget klättrande om jag kan undvika det..

Kick... nä inte M iaf... det var 2007s wilma som gör... M skulle aldrig få
  • lurksmulan
    Kickan 84 skrev 2009-04-27 15:25:45 följande:
    Va?!? Klättrar era i och ur själva? Vet inte ens hur det skulle gå till...?
    Nej nej, inte Polly. Laban gör.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7