• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

underbart! det har SPÖ regnat hela fm, verkligen öst ner! Men nu, lagom till promenad-tid har det börjat spricka upp och solen kikar fram Kommer va geggigt efter vägen, men det får man ta

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MizzLizzy
    numberone skrev 2009-04-28 10:53:15 följande:
    LaGallina:underligt att hon inte kollat näsan på bebisen.... Vi gjorde Kub:en på barnmorskegruppen och de var jätte trevliga. I ett sånt läge vill man ju verkligen ha ett bra bemötande hela vägen. Håller tummarna att det ser bra ut men det är ju ändå bra chanser....... Som en sa till mig, om du har 17 lotter med 1 nit så är ju chansen så mycket större att ta en med vinst.... Vad är det som gör att det blir mkp och inte fvp?! Vet inte vad som avgör?
    Precis, tyckte också det var konstigt. På BMG tyckte de att det var jätteviktigt. Gjorde ju också mitt förra på BMG men det blev på Östra nu eftersom det är gratis om man fyllt 35 (eller vad det är) och då har inte BMG fått det uppdraget tyvärr. Såg att AE redan svarat ang mkp/fvp. Tur att jag hade med mig henne som extra ögon och öron

AE: Förresten "surtanten" bjöd på UL-bilden iallafall och sen fick jag t o m en KRAM när jag skulle gå. Men det var väl för att jag börjat gråta då. Blev riktigt chockad.

Nu ska jag köra en sväng till lägenheten med lite kläder. Har iaf fått gjort nåt idag även om det inte är mycket.
    ♥ Fanny ♥ 080130
  • after eight
    MizzLizzy skrev 2009-04-28 11:34:45 följande:
    Precis, tyckte också det var konstigt. På BMG tyckte de att det var jätteviktigt. Gjorde ju också mitt förra på BMG men det blev på Östra nu eftersom det är gratis om man fyllt 35 (eller vad det är) och då har inte BMG fått det uppdraget tyvärr. Såg att AE redan svarat ang mkp/fvp. Tur att jag hade med mig henne som extra ögon och öron AE: Förresten "surtanten" bjöd på UL-bilden iallafall och sen fick jag t o m en KRAM när jag skulle gå. Men det var väl för att jag börjat gråta då. Blev riktigt chockad. Nu ska jag köra en sväng till lägenheten med lite kläder. Har iaf fått gjort nåt idag även om det inte är mycket.
    Usch, henne ger jag inte mycket för, Häxan surtant! {#lang_emotions_yell} Att hon ändå kunde vara så mänsklig att hon gav dig en kram, kors i taket!
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • MagdaA
    numberone skrev 2009-04-28 11:26:15 följande:
    på med stövlar bara....
    nja...promenera med stövlar funkar inte... å hunden vill inte ha stövlar heller. får ta gammskorna och sanera hunden efteråt.
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

*skrattar åt Häxan surtant*

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Så... tillbaks från lillstan o nu vilar jag lite innan projekten sätter igång..

Köpt en jääkla massa täckbark (shit vad tungt det är) o täckmatta, för nu jäklar ska den jäkla kirskålen i mina bärrabatter DÖ {#lang_emotions_djavulsk} o sen ska jag sätta en jättefin klätterhortensia med *tjohoo*

Passade på att storhandla med

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

*skrattar åt kirskålen*

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-28 11:44:17 följande:
    *skrattar åt kirskålen*
    Skratta du kom hit o rensa!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • after eight
    Hannnas skrev 2009-04-28 11:43:27 följande:
    Så... tillbaks från lillstan o nu vilar jag lite innan projekten sätter igång..Köpt en jääkla massa täckbark (shit vad tungt det är) o täckmatta, för nu jäklar ska den jäkla kirskålen i mina bärrabatter DÖ  o sen ska jag sätta en jättefin klätterhortensia med *tjohoo* Passade på att storhandla med
    Inte konstigt att Ylva inte vill komma ut när hon har en jättebusy mordisk morsa, som inte har tid att föda barn.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7