• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

LaGallina:

underligt att hon inte kollat näsan på bebisen.... Vi gjorde Kub:en på barnmorskegruppen och de var jätte trevliga. I ett sånt läge vill man ju verkligen ha ett bra bemötande hela vägen. Håller tummarna att det ser bra ut men det är ju ändå bra chanser....... Som en sa till mig, om du har 17 lotter med 1 nit så är ju chansen så mycket större att ta en med vinst.... Vad är det som gör att det blir mkp och inte fvp?! Vet inte vad som avgör?

• MagdaA

no: inte hemsydd. det har sålts sånna.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA
    numberone skrev 2009-04-28 11:01:53 följande:
    Usch va ful.....
    smaken är som baken vissa älskar den (dock inte jag...)
    Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • after eight

Hej tjejer!

NO: Vad fick du för siffror den här gången? Visst fick du också ganska kassa? Och ändå är lillstumpan frisk enl. fvp, eller hur? Att de rekommenderade mkp för Gallina berodde på att mkp:et kan göras nu direkt, fvp:et måste hon vänta med till vecka 16.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • after eight

Gallina: Jag tror inte att hon utelämnade viss information för att inte oroa dig. Hon var kall och väldigt klinisk, så hon brydde sig nog inte huruvida hon oroade dig eller inte. Och jag hörde henne mumla att hon hade tyckt sig se ett näsben. Kram!

• numberone
    after eight skrev 2009-04-28 11:08:10 följande:
    Hej tjejer!NO: Vad fick du för siffror den här gången? Visst fick du också ganska kassa? Och ändå är lillstumpan frisk enl. fvp, eller hur? Att de rekommenderade mkp för Gallina berodde på att mkp:et kan göras nu direkt, fvp:et måste hon vänta med till vecka 16.
    Jag fick 1:21 så de var ju inget att hurra över heller men enligt fvp så ska det vara en friskus. Ok det är egentligen bara tiden som avgör när man gör de olika proverna då....
  • after eight
    numberone skrev 2009-04-28 11:11:58 följande:
    Jag fick 1:21 så de var ju inget att hurra över heller men enligt fvp så ska det vara en friskus. Ok det är egentligen bara tiden som avgör när man gör de olika proverna då....
    Japp, enbart tiden, de är tydligen lika tillförlitliga och det är samma risker, enligt Häxan surtant.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7