Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
LaG... usch så lessamt
men du, hoppas hoppas på bättre siffror på moderkaksprovet! *kramar* har inga mer ord...
Nu är det mat o sen en låååång nattsömn som väntar här...
Ses imorgon tjejjer ![]()
Immorrn vill vi INTE se dig här Hanna. BASTA!
LaG...fy vad trist! Men som du säger , inte kört än!! Min mammas jobbar kompis fick urdåliga siffor, ut kom en helt frisk unge!! *kram* ![]()
Tack för era värmande ord tjejer
Provsvaret tar nog ca en vecka så m a o ca 2 veckor från nu. SEEGT. Barnmorskan sa att hon t o m hade haft en tjej som hade fått resultatet 1:2 dvs 50% risk, men även där gick det bra. Det positiva ( om nu det har ngn betydelse) var att alla mått; längd, huvudomfång mm stämde precis med gravlängden.
ANGIE: Stackars V som har feber, brukar hon få det efter sprutan. Jobbigt att du inte fick sova. Hoppas du får sova ordentligt i natt. (eller jobbar du igen??)
HANNAH: Instämmer med ANGIEE imorgon kommer du inte att logga in här förrän Y har kommit ![]()
Gallina:
Nääääää,så tråkigt! Men hoppas såååå innerligt att det är bättre på det andra provet. *HÅLLER TUMMARNA* Såååå bra att AE var med dig,tänkte på dig idag om ifall du gick dit själv eller ej. KRAM!!!!
![]()
ZAGO:
Vi får hoppas på det bästa
Du förresten, jag kommer nog att ha vägarna förbi dina trakter lite då och då framöver. P ska nämligen lyfta upp båten i Träslövsläge. Det skulle va kul att ta en fika eller nåt om det passar
Det har ju liksom aldrig blivit av.
Hej tjejer!
Jo, jag lever!!
Men man känner sig oftast som en zombie...
Imorgon blir lillkillen redan 2 månader!
Tiden går så himla fort!
Allt är bra med barnen och mig och dagarna rullar på. Sambon har tyvärr börjat märka av sin sjukdom igen, men vi får hoppas att det inte blir lika långdraget som sist.
Som ni har märkt så är jag nästan aldrig här nu för tiden, men jag kikar in ibland och hinner läsa ytterst lite, sen är det dags att logga ut innan man har hunnit skrivit något.
Så tyvärr har jag inte hängt med så bra, men jag hoppas att det är bra med er alla! Saknar er!!
Hanna & Thezz:
Eftersom jag fick Douglas den 28/2 och Lättja fick sin son den 28/3, så tror jag att ni båda kommer att få imorgon den 28/4! Helt säker!!
Hur som helst så hoppas jag att det går bra när det väl är dags. Tänker på er!
Ska försöka att kika in så snart som möjligt, men tills dess får ni ha det så himla bra! Kram på er alla!! 
Morron tjejjer
Lessen att göra er besvikna
Ärligt tror jag inte det kommer någon unge
... OM det startar av sig själv gissar jag att hon föds på fredag, 3620g o 51cm
... OM det nu sätter igång av sig själv ![]()
ytterligare en som är besviken på morgonkvisten...