• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-28 07:22:19 följande:
    ytterligare en som är besviken på morgonkvisten...
    Näää vad hände sen efter igår??
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-28 07:23:12 följande:
    Näää vad hände sen efter igår??
    alvedon o sängen o villatidningen var typ det. det tvärdog.... o jag som tyckte de var ganska regelbundet o bra där ett tag...

nä måste byta o ta tempen på snutta nu, hon fååår inte vara sjuk. idag är första dagen ja bara ska vara hemma när hon är borta...
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-28 07:29:45 följande:
    alvedon o sängen o villatidningen var typ det. det tvärdog.... o jag som tyckte de var ganska regelbundet o bra där ett tag...nä måste byta o ta tempen på snutta nu, hon fååår inte vara sjuk. idag är första dagen ja bara ska vara hemma när hon är borta...
    Men vad fan o hur är läget nu då? är det helt väck menar du??
  • MagdaA

morrn! ALEX SOVER FORTFARANDE! Jag har nyss klivit upp, sköööönt! Han vaknade 1 gång vid 2, annars har det varit tyst.

REGN idag jag som hade hoppats på fint väder då jag är ledig hela dagen, tänkte jobba lite ute på gården. Trist får väl ta å röja garderoberna i tvättstugan istället, det skulle behövas!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-04-28 07:33:36 följande:
    Men vad fan o hur är läget nu då? är det helt väck menar du??
    japp o de komer de ju vara hela dagen nu om de ärsom förut.. suck. jag tror inte de kommer hända ngt förrns ja har regelbundna värkar på fm också..... vaknat bara ett par ggr av ond värk
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-04-28 07:37:10 följande:
    japp o de komer de ju vara hela dagen nu om de ärsom förut.. suck. jag tror inte de kommer hända ngt förrns ja har regelbundna värkar på fm också..... vaknat bara ett par ggr av ond värk
    BLÄ

Ja hos dig händer iaf NÅT iof... här nada
  • angiee

Men flickor!!!

Nu måste ju ungarna komma?! Trodde lixom att ni båda skulle få tidigare!
    Lycka till idag då, håller tummarna för er båda
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • lurksmulan

De tidiga bebisarnas tidevarv är förbi, nu är det tröttmössor hela bunten!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

tröttmössor är förnamnet min har ju inte ens fattat att det borde vara på G, det har iaf Ts bebis...

Har precis fått iordning M:et inför dagis o sen ska jag storhandla... triiist... o en sväng förbi bolaget med

• zagolik
    MizzLizzy skrev 2009-04-27 22:13:16 följande:
    ZAGO: Vi får hoppas på det bästa Du förresten, jag kommer nog att ha vägarna förbi dina trakter lite då och då framöver. P ska nämligen lyfta upp båten i Träslövsläge. Det skulle va kul att ta en fika eller nåt om det passar Det har ju liksom aldrig blivit av.
    Så klart vi måste ses!!! Jasså ska båten till läjet, då är det ju ganska nära mig.... vi kan ju ta en glass på tre toppar!!! Godaste glassen finns där

När ska han flytta båten dit då??

Morrn på er alla!!

Emil är på nåt konstigt humör...ska typ pilla på allt och riva ner böcker och tömma alla lådor som går och öppna! Sen har han vänt upp och ner på sitt rum med. Allt på typ 1 timme. Jag satte mig här nu för jag orkar inte! *suck*

Skit oxså att inte några bebisar tittat ut. Det är skit och behöva gå över!!! Är det 2 veckor som gäller för er max?? Har för mig det är 3 veckor endast i Halland...det är galet.

Idag ska vi inte göra mkt här hemma mer än vänta på farmor som kommer efter lunch för då ska jag iväg och hämta min cykel och sen i em får vi väl prova sitsen.

Här ksiner oslen idag! Igår åskade det och vräkte ner regn! Så det svänger!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7