Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
frukost avklarad, va ska man hitta på nu då? SKITVÄDER!!! jag som sett fram emot en fm då jag och Alex kunde va ute från frukost till lunch.
zago: konstigt humör? låter som han kommit in i trotsåldern ;- välkommen ![]()
*styrkekramar med värme till LaG*
Hanna å Thezz:
hehe vore väl skoj om de kom samma dag ;) Kanske dyker de upp i dag som Gizmo spådde .. hehe. 28/2, 28/3 å ni 28/4 ;)
Angiee:
Jobbigt med feber nu när det börjat bli så varmt. Har hört att magsjuka går här i vår kommun nu, jag hoppas innerligen att Jordan slipper dock. Så jobbiga minnen sen december, då han blev så mager å hade 3 magsjukor i rad =(
Magda:
Faaaan va skönt att han sover så bra nu Alex! =) Det måste vara guld värt?!
I morse fick jag väcka Jordan ... å det blev ingen frukostvälling, utan han får äta hos dagmamman. Han somnade redan 18:30 igår, å vaknade 8 då jag väckte honom. Måste vara inne i nån sovperiod just nu. Han växer väl till sig lite. Tycker han blivit så lång sista tiden.
snö: ja,. det är underbart! Jag jobbade sent igår, somnade inte förns 23.30 ca, att då få sova till 7.30 känns underbart! var ju upp en sväng vid 2 mend et gick så fort så det räknas inte ![]()
HANNAH & THEZZ: Det här är ju otroligt, jag trodde iaf att någon av er skulle vara på G åtminstone. Men vi får se det som så att det närmar ju sig mer för varje dag som går det är iaf säkert
ZAGO: Mmmm glass är ju aldrig fel!
Han åker nog ner med båten redan på torsdag och kanske jag och snuttan tar en liten tur i helgen, men jag vet inte. Vi kommer säkert att åka ner flera gånger för båten ska ligga där i ca 3 veckor tror jag. Kommer ju att vara ledig på onsdagar också framöver om det passar bättre än helgen. Vore verkligen kul att träffa dig och Emil!
Här går humöret upp å ner. Känner mig stundtals rätt ok för att i nästa sekund börja storgråta. Labil? Jag?? Idag börjar man minnas lite mer fragment av det BM sa igår. När jag gjorde KUB förra gången så vet jag att de var väldigt noga med att kolla näsbenet eftersom avsaknaden av det kan vara ett tecken på DS. Men igår så sa hon att hon inte hade kollat det, är inte det väldigt konstigt? Eller säger hon bara att hon inte kollade det för att hon inte vill göra mig orolig. Hon kanske inte såg något?? Generellt kan jag ju säga att förra gången, när jag gjorde KUB privat så tyckte jag att hon var väldigt noga med att förklara varje liten sak hon såg och kollade. Denna gången är KUB gratis så jag gjorde det på Östra och tyckte det var en väldig skillnad på undersökningarna. Sedan kan det ju ha att göra med BM:s personlighet också. Den här BM verkade ha jobbat för länge för att vara engagerad. Det var samma kvinna som gjorde rUL förra gången och hade samma uppfattning om henne då. Lite kall eller vad man ska säga. Ingen man känner ngt direkt förtroende för. Väntar på att min BM ska ringa så jag får prata lite med henne istället.
Hej vänner.
LaG vännen... Kram på dig.
Men måste säga att jag fck inte heller bra siffror på Kub 1:10
Har visserligen inte gått vidare men andra prov men gjort organ screening och på torsdag ny hjärt screening och hittils ser allt jättebra ut. Inga markörer på Ul som indikerar Kromosomfel.
Bm som gjorde mitt Kub hade haft 1:2 vid 2 tillfällen och då var det ena barnet helt friskt och det andra hade down.
Jag har försökt tänka att 1:10 är BARA 10% risk och i vardagstal är det lite och du hade 1:17 vilket är ännu mindre.
Vet att det är svårt men det ska säkert gå jättebra nästa vecka på MKP...
Jätte kramar till dig
Lämnat på dagis nu!
Jag har satt mig i soffan och gett upp nu! Jag VILL INTE längre..... Känns så meningslöst att ens hoppas, tror inte det kommer fixa ordning sig av självt heller..
Ska gå o dö någonstans...
Stor kram LaG, håller tummarna för fint mkp!
JESSICA: Tack för din uppmuntrade ord. Ja, man får faktiskt försöka vända det till det positiva. Skönt att alla värden ser bra ut efter UL och screening.
THEZZ: Styrkekramar till dig. Förstår att det är tungt. Men snart, snart så är du tvåbarnsmamma
Och tack för tumhållningen ![]()
Hörrni, har ni ungar som äter youghurt, ex til frukost. vad är det för youghurt och har ni ngt i typ musli eller nåt?