• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    jazzy skrev 2009-04-28 12:30:10 följande:
    ja man får hoppas på det... Han är ju så liten, eg för liten enl mig
    Kommer gå så bra Jaz o ang om han är för liten el ej så märker du snart det, finns väl eg ingen "perfekt" ålder som passar alla utan är individuellt så länge Månsen mår bra, har kul o utvecklas så är det kanon! *pepp*
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    jazzy: Jag tror att han har det toppenbra där!
    Ska vi äta middag på torsdag eller bara fika?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen
    jazzy skrev 2009-04-28 12:30:10 följande:
    ja man får hoppas på det... Han är ju så liten, eg för liten enl mig
    Förstår hur du känner, jag tyckte lovisa var för liten (15 mån)..  men hon trivs jättebra, utvecklas massa och nu är det så skoj att hämta henne på eftermidagen (förutom att hon inte vill följa med) då springer hon runt och ska visa massa saker...  Eller som idag när jag lämnade, av med kläderna fort fort, sen fick jag ropa på henne för hejdåpuss så kommer hon o springer upp i famnen och pussas och sen in och ska hoppa järnet i deras myshörna...  underbart...

Fasen de var typ två munsbitar till lunch lämnades till mig, får komplettera med smörgås. 'vrålhungrig'
    BF+9
  • MagdaA

det var faktist inte så lerigt efter vägen, men friskt i luften efter regnet! bra med regn också, det tar på tjälen! synd bara att allt blir så blött! jag som vill det ska torka upp så jag får börja kratta gården. lite snö kvar än dock, men den far nog snart. Det går så fort nu! Kan inte fatta, för mindre än 1 vecka sedan var grannen nere på sjön och pimplade, nu är det öppet vatten! all is är inte borta, men jag skulle då absolut inte gå ut på den.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan
    MagdaA skrev 2009-04-28 13:27:57 följande:
    det var faktist inte så lerigt efter vägen, men friskt i luften efter regnet! bra med regn också, det tar på tjälen! synd bara att allt blir så blött! jag som vill det ska torka upp så jag får börja kratta gården. lite snö kvar än dock, men den far nog snart. Det går så fort nu! Kan inte fatta, för mindre än 1 vecka sedan var grannen nere på sjön och pimplade, nu är det öppet vatten! all is är inte borta, men jag skulle då absolut inte gå ut på den.
    Här har ganska många björkar slagit ut redan! Jättemysigt!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-04-28 13:38:48 följande:
    Här har ganska många björkar slagit ut redan! Jättemysigt!
    Visst är det underbrt med utslagna björkar!!! Är så här också....
    BF+9
  • MagdaA

haha! snacka om att vi bor i ett avlångt land! här har visnöhögar kvar på gården fortfarande Men, här gårt det fort när det väl sätter igång, snart slår björkarna ut här också

• numberone
    MagdaA skrev 2009-04-28 13:50:45 följande:
    haha! snacka om att vi bor i ett avlångt land! här har visnöhögar kvar på gården fortfarande Men, här gårt det fort när det väl sätter igång, snart slår björkarna ut här också
    HÄr är de så gott som helt utslagna nu.... lite läskigt att det är så tidigt i år
  • MagdaA

vad är kirskål?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7