• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

morrn. faktist haft en lite stökig natt i natt, vaknat fler ggr, men, INGEN välling helt otroligt vad lite välling det går nu. 1 mål/dag istället för 3!

idag blir det umgåsning med vänner hela dagen och jobb i kväll. SOLEN skiner, underbart!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas

Magda... gott att höra att nätterna har börjat ordna sig

*surar*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee
    jazzy skrev 2009-04-28 21:51:12 följande:
    hihi..du glöm inte söka dagisplats till V...går att göra på nätet..om du inte redan gjort det...
    jag sitter faktiskt med det nu
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • lurksmulan
    jazzy: Men jobbar du så sent på valborg? Kolla det du så får vi se hur vi gör.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • snöstjärna

Måste gått troll i natten i natt.

Jordan som alltid sover så bra, vaknade om å om igen mellan 23 å 01 ... funderar om han har nån tillväxtperiod. I går sov han ju från 18:30 till 8 då jag väckte honom ... å i natt skrikperiod .... funderar om han har ont, nån växtvärk eller nått. =(

Får se hur nätterna blir framöver.

Jordan äter välling på morgonen å innan natten fortfarande. Men funderar på att skippa morgonvällingen till frukost, han äter max 100ml då.

• after eight
    snöstjärna skrev 2009-04-29 09:17:58 följande:
    Måste gått troll i natten i natt.Jordan som alltid sover så bra, vaknade om å om igen mellan 23 å 01 ... funderar om han har nån tillväxtperiod. I går sov han ju från 18:30 till 8 då jag väckte honom ... å i natt skrikperiod .... funderar om han har ont, nån växtvärk eller nått. =( Får se hur nätterna blir framöver. Jordan äter välling på morgonen å innan natten fortfarande. Men funderar på att skippa morgonvällingen till frukost, han äter max 100ml då.
    Konstigt, vi hade också en jättejobbig natt här. Är det fullmåne tro? Från 19.30 till 23.30 så höll Vincent på att stöka. Han skrek och grät var 5:e minut.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Thezzizen

Morron morron.....

Lugn och ro här hemma efter dagislämning

BF+10
  • snöstjärna

Måste få ta å berätta om lite vardagsromantik ;)

Vi har det verkligen så mysigt å kärleksfullt igen. Så glad att det "gick att lösa" =)

Nu på morgonen fick jag ett sms efter att ha jobbat en halvtimme. "Hej frun, vill du ha macka från finess?" (finess är fiket i stan). Svarar att jag gärna vill ha en. Sen ringer han när han är här några minuter senare ... Leverans av stans godaste räkmacka med puss ;)

Så där överraskande å omtänksamt. Sånt tycker jag är kärlek.

• snöstjärna

AE:
    Ja två kollegor med har haft det så i natt. Så det kanske varit fullmåne? Barnen är som förbytta.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7