Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
morrn. faktist haft en lite stökig natt i natt, vaknat fler ggr, men, INGEN välling
helt otroligt vad lite välling det går nu. 1 mål/dag istället för 3!
idag blir det umgåsning med vänner hela dagen och jobb i kväll. SOLEN skiner, underbart! ![]()
Magda... gott att höra att nätterna har börjat ordna sig
*surar*
Morrn!
Måste gått troll i natten i natt.
Jordan som alltid sover så bra, vaknade om å om igen mellan 23 å 01 ... funderar om han har nån tillväxtperiod. I går sov han ju från 18:30 till 8 då jag väckte honom ... å i natt skrikperiod .... funderar om han har ont, nån växtvärk eller nått. =(
Får se hur nätterna blir framöver.
Jordan äter välling på morgonen å innan natten fortfarande. Men funderar på att skippa morgonvällingen till frukost, han äter max 100ml då.
Morron morron.....
Lugn och ro här hemma efter dagislämning ![]()
Måste få ta å berätta om lite vardagsromantik ;)
Vi har det verkligen så mysigt å kärleksfullt igen. Så glad att det "gick att lösa" =)
Nu på morgonen fick jag ett sms efter att ha jobbat en halvtimme. "Hej frun, vill du ha macka från finess?" (finess är fiket i stan). Svarar att jag gärna vill ha en. Sen ringer han när han är här några minuter senare ... Leverans av stans godaste räkmacka med puss ;)
Så där överraskande å omtänksamt. Sånt tycker jag är kärlek.
AE:
Ja två kollegor med har haft det så i natt. Så det kanske varit fullmåne? Barnen är som förbytta.