• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

Hanna:
    Ja visst är det så =))

Thezz:
    haha, den var bra ;) Han kanske vill bli pappa snart.. hehe. Ger dig en massa tunga arbeten ... Eller så såg han hur Hanna flög fram igår? ;) Va skönt att Lovisa soooovit!

• Hannnas
    after eight skrev 2009-04-29 09:36:41 följande:
    Det är oerhört viktigt med vardagsromantik! Vi har nog tappat det en hel del, måste jobba på det. I dag frågade jag i alla fall om maken ville med ut och äta lunch på stan, så det ska vi göra. Jag måste stressa ner, fick kraftig huvudvärk i går som föregicks av ett läskigt synbortfall. Har surfat lite på det och insett att det nog är migrän jag lider av. Och att det kan utlösas av stress.
    huga, låter som migrän ja...

Här ska oxå ätas lunch på stan idag mysigt.. om det inte hade varit för den hemska hyddan man ska släpa runt på
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

AE:
    Jag behöver det med. Därav att jag tappat orken. Den berömda väggen, men ändå går jag på högvarv, superstressad. Hur stressar man av? Finns det nån on/off knapp? ;)

• angiee

Nu har jag sökt förskola i den nya kommunen vi ska flytta till Svårt att veta vad eller vilken som är "bäst" s¨nu har jag helt & hållet gått på avstånd!
    Det är ganska långt till alla förskolor från vårt hus, minsta är 1,1 km - lite mer än vad vi har i dagsläget, ca 200 m

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 09:49:00 följande:
    Nu har jag sökt förskola i den nya kommunen vi ska flytta till Svårt att veta vad eller vilken som är "bäst" s¨nu har jag helt & hållet gått på avstånd!Det är ganska långt till alla förskolor från vårt hus, minsta är 1,1 km - lite mer än vad vi har i dagsläget, ca 200 m
    Du kan inte besöka förskolan/förskolorna? så får du lite mer kött på benen

Här ligger dagis på tomtgräns, har t o m en trappa upp från vår tomt rakt in på dagis hihi
  • angiee

Hannah

Äh, det finns bara ett par 3 stycken att välja mellan så jag valde dem, det får bli som det blir. Valde en privat som 1a alt. Tror det blir bra

• Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 09:55:34 följande:
    HannahÄh, det finns bara ett par 3 stycken att välja mellan så jag valde dem, det får bli som det blir. Valde en privat som 1a alt. Tror det blir bra
    Blir säkert bra o 200m från huset är kanon!
  • angiee

Näej, nu missuppfattade du NU har vi ca 200 m till förskolan, vi kommer att få minst 1,1 km när vi flyttar
    Bränna fläsk!

• Thezzizen

Är det bara vi som kör bil till dagis?

BF+10
  • angiee

Thezz

Vi går eftersom det bara är 200m.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7