• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

*kollar top chef o äter makaroner o köttbullar*    {#lang_emotions_innocent}

BF+10
  • lurksmulan
    snö: Nu är jag inte så duktig på allt det här eftersom vi precis köpt hus. Vi kommer ha vattenburen el där vi flyttar, och då värmer den även varmvattnet, så det ingår liksom. Sen betalar man ju för det kallvatten man får hem också, en VA-avgift. 15.000 låter väl ganska normalt om jag inte har helt fel. Vad beräknar de för driftskostnader per år?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee

Kl. 15. ska Vendla till frissan för 1a gången. HUR ska man få ungen att sitta still & inte gråta. Muta med vindruvor kanske?

Undra om Hannah´s vatten gått nu?????
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Thezzizen
    angiee skrev 2009-04-29 13:07:27 följande:
    Kl. 15. ska Vendla till frissan för 1a gången. HUR ska man få ungen att sitta still & inte gråta. Muta med vindruvor kanske? Undra om Hannah´s vatten gått nu?????
    {#lang_emotions_laughing}

{#lang_emotions_demon}
    BF+10
  • angiee

pluttan

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MrsMurphy

Men hallå??!! Jag räknade stenhårt med att jag skulle komma in här och se en massa om 2 bebisar som ploppat ut... {#lang_emotions_undecided} Ni är lika hopplös som jag då med andra ord...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Hej hej

NÄ inget vatten har gått men värkarna har blivit ondare iaf dock inte regelbundna el så ofta än MEN det händer iaf nåt!! *tjoar*

*ska läsa igenom*

Varit hos BM förresten, hon vägrade hinnsvepning utan läkare och sen kunde hon inte känna tappen... men vad fan det vet jag ju för den är väck! beskrev vad jag själv hade kännt o hon tycker det låter som att jag har börjat öppna mig iaf.. men men det vet i fasen ju, jag kan ju inte sånt

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Cia... vårt samhälle är inte så mkt mer än några villor, en kyrka och dagis/skola 1-6 brevid vårt hus just liten ica ligger några kilometer bort i ett än mindre samhälle som eg räknas till byn och närmsta lillstad (ulricehamn) ligger 1.5 mil bort, Borås 2.7 mil bort löööv.

• Hannnas
    snöstjärna skrev 2009-04-29 11:45:42 följande:
    Bostadstjejer.www.fastighetsbyran.se/Objekt/?type=search&pa...Kan nog få ner detta till 875 000:- typ.Ska gå på visning i alla fall, de som bor där vill flytta omgående å har redan lägenhet.. mäklaren sa i alla fall 900 000:- kanske går å få ner lite till...Vad tycker ni?
    FINT, lite att pyssla med men inget akut ju o ang värmen så är det som lurk säger att elen värmer rubbet, pannan är en elpanna med elpatroner iom att det är vattenburet finns ju kanonmöjligheter till alternativ, t ex luft/vatten pump som drar ner kostnaden rejält är inte så dyrt heller...iom att ni redan har vattenburna radiatorer
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7