Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Bostadstjejer.
www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=413506
Kan nog få ner detta till 875 000:- typ.
Ska gå på visning i alla fall, de som bor där vill flytta omgående å har redan lägenhet.. mäklaren sa i alla fall 900 000:- kanske går å få ner lite till...
Vad tycker ni?
NO:
Ja det är ju oftast nått å göra .. bland annat behöver fasaden målas ser jag.
Gillade heltäckningsmattan i vardagsrummet, gröööön. Helt i min smak ;) Undrar bara hur den ser ut live, om den är nött eller så ... ska i alla fall gå å kolla.
Beundrar er som orkar hålla på med renovering. Jag gillar att måla enstaka möbler, slipa & fixa, men ett helt HUS?! Nej gud bevare min väl! ![]()
Lurkan:
Varit "allergisk" mot heltäckningsmattor innan, men just den där såg fin ut, hade nog inte tyckt lika om den var orange eller nått sånt ;)
Tja, det kan vara värt en visning i alla fall. Hon verkar lite desperat att bli av med det.
Men vattenburen värme? Och panna? Då är det vedeldning mao? Eller hur funkar sånt? 15 000kwh el om år, mycket? Lite? Är det bara hushållsel eller ändå uppvärmning av vatten? Nån som vet?
angiee:
Har ju renoverat lägenheten nu med, sånt är skoj, då får man det ju som man vill ändå, trots att man inte har råd att bygga nytt =) Plus att man kan ta lite i taget, å allt behöver oftast inte renoveras ..
SNö, kanon ju! Slå till på en gång
.. besiktat o allt också ju...
Heltäckningsmattor är det värsta jag vet!
Men dessutom skulle det aldrig fungera hemma hos oss, inte av den gamla sorten iaf, det samlas alldeles för mkt damm & min kära sambo är döallergisk. De nyare mattorna är ofta sådana som icke samlar damm