• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Snö... mysigt

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • after eight
    snöstjärna skrev 2009-04-29 09:21:47 följande:
    Måste få ta å berätta om lite vardagsromantik ;)Vi har det verkligen så mysigt å kärleksfullt igen. Så glad att det "gick att lösa" =)Nu på morgonen fick jag ett sms efter att ha jobbat en halvtimme. "Hej frun, vill du ha macka från finess?" (finess är fiket i stan). Svarar att jag gärna vill ha en. Sen ringer han när han är här några minuter senare ... Leverans av stans godaste räkmacka med puss ;) Så där överraskande å omtänksamt. Sånt tycker jag är kärlek.
    Åh, vad härligt Snö! Jag tänkte faktiskt på er i morse, att jag måste fråga hur det har gått för er.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • zagolik

Heeeej!

Snart ska vi iväg på picknick vid fästningen med några från mammagruppen och även några av deras vänner. Så det kommer bli mys!

Emil sover just nu så han laddar inför att springa omkring

Måste ringa EM innan vi går hemifrån då ena hjulet på våran skrivbordstol gått sönder igen!!! Det hände i julas och nu igen! Vi fick ett nytt sist som vi fick vänta på i 2 månader!!! Så hoppas det går fortare denna gången.

Pinsamt!!! Men det måste vara fel på stolshjulen,eller hur?? Förra gången var det henke  som satt sönder, nu jag

hANNA!!! kraaaaam!!!

Och thezz: Var är hon??+ Jag har mobilen laddad så jag hojtar till om jag hör nåt

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • snöstjärna

Hanna:
    Ja sånt glädjer mig, det där lilla =)

AE:
    Tack va gullig du är! Du har varit ett enormt stöd! Tack igen!
    Vi har funnit tillbaka till varandra ... dock känner jag att vardagen sätter sina spår väldigt lätt. Dagarna bara springer iväg för mig i alla fall ... längtar tills jag är opererad å kanske orkar med mer, både mig själv och honom.

• zagolik
    Thezzizen skrev 2009-04-29 09:21:11 följande:
    Morron morron.....Lugn och ro här hemma efter dagislämning
    där var du!

KRAAAAAAM TILL DIG MED
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Hannnas

snö... det är det lilla som gör det stora

zago... tack surar som fan idag!

• Thezzizen

Zago, jag är här.... du behöver inte stressa. Du hinner nog ladda mobilen en gång till...

Snö, visst är det härligt med lite enkel vardagsromantik....     Jag tolkar det faktum att R ställt fram all jord till min blom planetering idag som vardags romantik tom

Magda, blir lika glad varje morron nu, när man får höra om era nätter

Då är Lovisa varulv då, för vi har knappt hrt et pip från henne inatt. Sovit i ett sträck från 20-05.15 o sen i vår säng till 06.15

BF+10
  • angiee

Men det är ju konstigt att ni aldrig föder bebis!

Hoppas inte att ni får 1 maj Gillar inte alls det datumet + att det blir ju stressande när barnen är stora, ska ut & festa på Valborg och fira sin födelsedag... *ssss*

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas

A lagar frulle o kvällis här varje dag, det är min lilla vardagsromantik

• after eight

Det är oerhört viktigt med vardagsromantik! Vi har nog tappat det en hel del, måste jobba på det. I dag frågade jag i alla fall om maken ville med ut och äta lunch på stan, så det ska vi göra.

Jag måste stressa ner, fick kraftig huvudvärk i går som föregicks av ett läskigt synbortfall. Har surfat lite på det och insett att det nog är migrän jag lider av. Och att det kan utlösas av stress.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7