Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Snö... mysigt ![]()
Heeeej!
Snart ska vi iväg på picknick vid fästningen med några från mammagruppen och även några av deras vänner. Så det kommer bli mys!
Emil sover just nu så han laddar inför att springa omkring
Måste ringa EM innan vi går hemifrån då ena hjulet på våran skrivbordstol gått sönder igen!!! Det hände i julas och nu igen!
Vi fick ett nytt sist som vi fick vänta på i 2 månader!!! Så hoppas det går fortare denna gången.
Pinsamt!!! Men det måste vara fel på stolshjulen,eller hur?? Förra gången var det henke som satt sönder, nu jag
hANNA!!! kraaaaam!!!
Och thezz: Var är hon??+ Jag har mobilen laddad så jag hojtar till om jag hör nåt ![]()
Hanna:
Ja sånt glädjer mig, det där lilla =)
AE:
Tack va gullig du är! Du har varit ett enormt stöd! Tack igen!
Vi har funnit tillbaka till varandra ... dock känner jag att vardagen sätter sina spår väldigt lätt. Dagarna bara springer iväg för mig i alla fall ... längtar tills jag är opererad å kanske orkar med mer, både mig själv och honom.
snö... det är det lilla som gör det stora
zago... tack
surar som fan idag!
Zago, jag är här.... du behöver inte stressa. Du hinner nog ladda mobilen en gång till...
Snö, visst är det härligt med lite enkel vardagsromantik.... Jag tolkar det faktum att R ställt fram all jord till min blom planetering idag som vardags romantik tom
Magda, blir lika glad varje morron nu, när man får höra om era nätter
Då är Lovisa varulv då, för vi har knappt hrt et pip från henne inatt. Sovit i ett sträck från 20-05.15 o sen i vår säng till 06.15
Men det är ju konstigt att ni aldrig föder bebis!
Hoppas inte att ni får 1 maj
Gillar inte alls det datumet + att det blir ju stressande när barnen är stora, ska ut & festa på Valborg och fira sin födelsedag... *ssss*
A lagar frulle o kvällis här varje dag, det är min lilla vardagsromantik ![]()
Det är oerhört viktigt med vardagsromantik! Vi har nog tappat det en hel del, måste jobba på det. I dag frågade jag i alla fall om maken ville med ut och äta lunch på stan, så det ska vi göra.
Jag måste stressa ner, fick kraftig huvudvärk i går som föregicks av ett läskigt synbortfall. Har surfat lite på det och insett att det nog är migrän jag lider av. Och att det kan utlösas av stress.