• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Cia o krabaten

AE: ja vi skulle ha ÖF en dag/v hemma hos var och en

• Hannnas
    Cia o krabaten skrev 2009-04-29 10:22:11 följande:
    Hannah: inte lika mycket som vi gör gissar jag
    vet inte hur ni bor men uppenbarligen inte vi bor ju i ett liiiitet samhälle så ensamt är det ju inte iaf
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Thezz: Nu åker vi bil. det tar ca 45 minuter att gå till dagis, och då räknar jag på den tiden det tog när Laban stod på bräda! Det är väl ca 3 km.
    När barnen byter dagis i höst kommer vi gå eller cykla.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee

Tänk va kul det skulle vara om vi alla träffades nångång!!!!

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

Fast vi är verkligen utspridda i landet

ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Cia o krabaten
    Hannnas skrev 2009-04-29 10:36:00 följande:
    vet inte hur ni bor men uppenbarligen inte vi bor ju i ett liiiitet samhälle så ensamt är det ju inte iaf
    Vi bor i princip längs en nygjord grusväg bredvid en gammal by/kyrka.
    Längs den grusvägen är det caa 40 villor, allar max 10år och någon enstaka från äldre dagar.
    Närmaste samhälle med affär och dagis och liknande är som sagt 7km bort, men en ganska stor stad bara 1,5 mil bort.
    Så utanför stan, men nära ändå.
    Fördelen är att det är lugnt osv och att de är 5st i E's årskull som kommer åka skolbuss ihop sen. Och 4st som jag vet i A's årskull.
    Så det är många barnfamiljer.
  • numberone
    Cia o krabaten skrev 2009-04-29 11:29:30 följande:
    Vi bor i princip längs en nygjord grusväg bredvid en gammal by/kyrka.Längs den grusvägen är det caa 40 villor, allar max 10år och någon enstaka från äldre dagar.Närmaste samhälle med affär och dagis och liknande är som sagt 7km bort, men en ganska stor stad bara 1,5 mil bort.Så utanför stan, men nära ändå.Fördelen är att det är lugnt osv och att de är 5st i E's årskull som kommer åka skolbuss ihop sen. Och 4st som jag vet i A's årskull.Så det är många barnfamiljer.
    Ni bor ju som vi då.....
  • Cia o krabaten

NO: Har ni lika?
    Jag störs inte alls av avståndet.
    Har inga problem att åka till stan 2ggr/dag om det behövs.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7