• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • angiee

Men BRA Hannah! Nu kommer snart Y med buller & bång. Imorgon!

Vendla är nyklippt & jättesöt!
    Världens drygast unge dock! Hon har börjat slåss, vråla ilsket, slår på saker i hemmet när hon blir tillsagd & dylikt. TROTS?
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 16:13:15 följande:
    Men BRA Hannah! Nu kommer snart Y med buller & bång. Imorgon! Vendla är nyklippt & jättesöt! Världens drygast unge dock! Hon har börjat slåss, vråla ilsket, slår på saker i hemmet när hon blir tillsagd & dylikt. TROTS?
    nja det tror jag dock inte! hoppas hoppas innan helgen är slut iaf... vi snackar alltså värkar som inte gör så fasansfullt ont, de Känns o man stannar upp så att säga men ont är en överdrift men det är tydligt i ryggslutet iaf... o de är sällan de kommer, ibland 10 min intervall, ibland 20 o ibland 30...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • angiee

imorgon

• angiee

Nu la hon sig på golvet & dunka huvudet i parketten...

varför???
    Hon fick inte kasta digitalkameran!
    hahha, jag flinar lite inombords, svårt att hålla sig bara - måste vara "allvarlig" - konsekvent.....
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-04-29 16:19:03 följande:
    imorgon
    gärna men det tror jag inte men gladeligen
  • Happy baby

Hej tjejer! Long time no see!

Vad spännande att värkarna satt fart Hanna. Snart har du en bebis hos dig!!!! Minns när jag började jobba efter föräldraledigheten ooch började hänga lite mer här igen. Du var i v.5 typ. Fattar inte hur fort det gått!

• Hannnas
    Happy baby skrev 2009-04-29 16:31:40 följande:
    Hej tjejer! Long time no see! Vad spännande att värkarna satt fart Hanna. Snart har du en bebis hos dig!!!! Minns när jag började jobba efter föräldraledigheten ooch började hänga lite mer här igen. Du var i v.5 typ. Fattar inte hur fort det gått!
    ja gud det har gått galet fort eg hur kan det då eg komma sig att det känns jäkligt segt nu
  • Happy baby
    Hannnas skrev 2009-04-29 16:35:13 följande:
    ja gud det har gått galet fort eg hur kan det då eg komma sig att det känns jäkligt segt nu
    Ja tiden är verkligen relativ. Jag tyckte också det var ursegt att vänta på Ivar. Gick ju över 15 dar som bekant!
  • zagolik

Halloj!!!

Vilken dag det varit idag!!! Strålande solsken och alla man träffat har gnällt på värmen. Knäppt!!! Emil tog hårt på värmen och ville inte äta på hela dagen föränn nu!

När vi var ute vid fästningen så kom en anka fram till oss. Emil började springa efter den. Sen slängde han sin majsbåge till den. Han fatttade själv att den ville med ha! Har aldrig sett oss göra så jag vet inte vad han fick iden ifrån.

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • lurksmulan

Härligt med lite värkar Hanna, även om de inte är så täta! Det finns hopp om framtiden då iaf!

angiee: Så är de, de små liven. Idag bet Polly J upprepade gånger i handen för att hon inte fick vara på toaletten när Laban bajsade. Logiskt? Inte ett dugg!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7