• Marina

Järfällaföräldrar 5

Bt hemskt tråkigt att jag inte kunde komma, enda dagen Jonny är hemma riktigt sent..Kom precis inanför dörren (möte på jobb). Hade varit kul och skönt efter en dag som idag puh puh helt slut e jag...

Enligt den länken du fick så kan man ju småbörja efter sex veckor med sömnrutiner mm...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Men bt inte ska du städa när du är själv en kväll, du skulle myst framför tv data duscha mm jaja hoppas du hann med en stunds vila iallafall...

Själv fick jag egentid på ica hahahaha sååå skönt att bara åka iväg själv och handla..Kom dock hem till smärre kaos men Liam var nattad iallafall {#lang_emotions_laughing}...Nu ska vi glutta lite serier sen sängen...

• Marina

Grattis Åsa till lilla Johannes fast vi träffas på öppnis....

Grattis Mirix bra jobbat...

Själv har min duktiga tjej sovit från 20.00-03.30 sen 04.00 06.30 Liam vakna 3 ggr men somna om två själv, tyvärr blir man ju störd alla ggr OCH tom André väckte mig han hade värsta mardrömmen så är det inte den ena så är det den andra eller alla hahaha livet är ju sååå underbart eller????

Inte alls avis Mirix 11tim låter som semester...

• Marina

Hej hej

Matglad jag förstår, hoppas dom kryar på sig snart...

Disan jo det är bättre idag men tydligen litet bakslag även på middagsluren, han vägrar somna just nu typiskt eftersom ni alla kommer men han lär väl vara en pain även idag..

Seaflower du gör som du vill, men annars blir det lite frukt och kaffe för dom som vill...

• Marina

skrev fel skulle vara till snowflake inte seaflower ooopppss

• Marina

Jo vet att ni förstår men är så tråkigt när Liam är såå gnällig inte ofta man ser Ronja så, hon verkar alltid glad...{#lang_emotions_laughing}

• Marina

Disan det förstår jag men jag hade varit lycklig om han var så bland folk hihihi veta sin plats hahaha

• Marina

Godmorgon på er, här sitter en riktigt död sill dock självförvållat {#lang_emotions_laughing}...

Tack för en supertrevlig kväll Karin blev tyvärr lite sent men det var det värt..Somna inte förräns närmre halv två efter lagt alla barn och gjort flaskor till Isa, sen sov Isa till fem så skönt men hon hade problem att somna om så jag fick inte somnat förräns 06.10 och kl 07.00 väckte Liam mig tjohej va pigg man va då!!!!

Hoppas alla andra haft en bra fredag verkar så för inte många har varit här inne och skrivit..

Oh höll på att glömma berätta att under vår trevliga kväll sålde vi vår Volvo så Skönt men lite sorgset {#lang_emotions_cry} vår fina bil...Men som sagt väldigt skönt att inte behöva betala 2500 i månaden  på en bil vi inte kan använda..

• Marina

Vi fick 100 000 så vi är nöjda tiderna är skit just nu för bilarna, den listar privat mellan 90-94 så vi var nöjda bara det täcker lånet och det gör det med lite därtill....

• Marina

Glömde svara om resten, vi kan tyvärr inte leka idag, ska väcka Jonny vid nio sen vila en timme själv sen ska vi åka och handla, hann inte det igår, för planerna ändrades när Karin bjöd hem oss...Sen ska vi på lek och pizza eftermiddag/kväll hos Sanna och Dagge ska bli trevligt...

Hoppas ni får en bra dag utan pappa ändå!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5