Annelie E skrev 2009-04-20 22:36:34 följande:
Här hemma har vi nästan slagsmål om när vi ska träna, ibland blir det att den ene kommer hem och den andre går. Jag tycker det är viktigt att de får vara med sin pappa också och han nattar dem. Jag försöker träna 3 gånger i veckan, har ju en våg som inte vill väga rätt enligt mig...
Vilken våg gör det hihihi angående nattningen så nattar vi alltid varsin unge eller nattar och nattar snarare rutinen innan för vi lägger bara dom och säger godnatt så den biten är enkel. Men det är alla duschningar insmörjningar pyjamas ta fram kläder packa gympa påse, ta disken ja alla små saker man fixar på kvällen...Vi prata lite om det igår och vi ska absolut lösa det för både jag och Jonny är väl medvetna om att gå och träna vid åtta halv nio på kvällen lär ALDRIG hända i min värld för det är jag rent för trött för..Anledningen till man pallar allt nu efter att sova så lite som jag gjort är för att jag är igång i 190 fram till 20.00 sen dör jag på soffan hahaha och sen är våra kvällar när alla barn sover heliga det kan kanske hända nån enstaka gång att jag tränar då men betvivlar det starkt...Förhoppningsvis kommer man in i livet med tre ungar snabbt så vi fixar kvällarna själv utan att dö

...Blir ju bättre när alla rutiner med Isadora sitter just nu är det mest fullt upp att bära henne och då är det svårt att fixa dom andra...Men lösa det ska vi..