• Marina

Järfällaföräldrar 5

Maraja vi har just nu vår kille hemma men han börjar i augusti mest för att jag vill ha syskonförtir när det är dags för mig att jobba, har nämligen tagit exakt två år att få det dagis vi ville ha så det vill jag inte riskera när det är dags...

Storasyster hoppas du snart mår bättre!!!

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Stora syster usch va jobbigt hoppas det går över snart, hör av dig när du varit på akuten så vi vet att det inte är något allvarligt..Tänker på dig

• Marina

Snowflake svart är inte tråkigt hihihi vi ska ha svart, är supersnyggt, har redan diskmaskinen...Nä känner ingen lackerare tyväär men en bra idé ju!!!

• Marina

Godmorgon på er...Liam har börjat vakna sex såååå drygt speciellt eftersom det oftast resulterar i en gnällig unge, men solen lyser iallafall det hjälper.. Har ni sett hur otroligt fint väder det ska bli i helgen, då ska det fixas ute och grillas massor mmmm så nice...

Idag ska vi hem till sanna och leka lite ska bli skoj, hoppas bara Liam inte är överdrivet gnällig är så jobbigt att ta med han när han är på det humöret!!

Disan du känner inte för att följa med till öppnis imorgon och visa upp lilla Maya, eller tycker du det är för tidigt men vill du så promenerar vi ner runt nio {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Disan kom precis på 15 timmars regeln glömmer hela tiden bort den..För det innebär väl att du har Ronja hemma imorgon.. Du kan kanske följa med nån onsdag {#lang_emotions_laughing} om du vill...

• Marina

Jaha hur fick ni dom dagarna det är ju super, va kul att du vill följa med...Grattis till nattning och med Maya va skönt..

Ja 6 års räknas mer och mer som skola med tanke på att dom är i klasserna med dom andra och med fröken så dom vet nog inget annat än att det är skola..

• Marina

Sanna du är guld värd du med, alltid lika kul att ses....

Tyvärr tjejer ingen utgång denna fredag för mig, har aldrig längtat me efter en filmkväll i soffan...

Urv låter jätteskoj men barnvakt är en lyx vi inte har, men ha så trevligt ni!!!!

Storasyster hoppas allt är okej...

• Marina

Disan hälsa henne så gott hoppas hon mår bra snart, lite läskigt det där med proppen skönt att det ofarligt....

Stackars Ronja hoppas hon kryar på sig snart

Man hör ju så mkt om alla dagis vägrar ge med sig om dagarna, hade ni tur för jag vet att reglerna säger så men personalen brukar säga nej och sen vill man ju inte ha dom sura på en...

• Marina

Disan va skönt att dom löste det så smidigt, det är ju så det ska va!!!

Angående tröttheten så kanske lagom till dom flyttar hemifrån hehehe känns som det iallafall {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Inga problem Sanna!!Jjust nu har jag en unge som tok skrikit i två tmmar och vägrar ge sig {#lang_emotions_demon} så himla skoj, håller på att bli knäpp nu....Trevlig kväll ni andra {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5