Järfällaföräldrar 5
Seaflower bestäm ni när ni vill så kommer jag om jag kan för André kommer hem kl fyra så är inte Jonny hemma från jobb och möter upp så måste jag vara hemma...
Du vet bilstolarna vi prata om Jonny hitta precis info Akta Graco skickat ut angående deras stolar och tester bla folksam och enligt dom så får vår stol mycket väl godkänd däremot skulle vi föräldrar monterat stolen fel och därför blev den diskvalificerad...Hoppas detta stämmer för enligt detta utskick är vår stol en av de bästa.... En del av det stod det såhär.....
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Times; panose-1:2 2 6 3 5 4 5 2 3 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:536881799 -2147483648 8 0 511 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:"Times","serif"; mso-fareast-font-family:Times; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-language:KO;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; mso-ascii-font-family:Times; mso-fareast-font-family:Times; mso-hansi-font-family:Times;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
Cosmic XTP testades av ICRT, en europeisk konsument organisation, våren 2005 med godkänt resultat gällande både frontal- & sidokollisionstest. Vid frontalkollisionstestet var påfrestningen 34g.
Vid ett krocktest utfört av en finsk motortidning, Tekniikan maailma nr 10/05 (Teknikens värld) våren 2005, utsågs Cosmic XTP till bäst i test och Duoflex XTP till näst bäst i test. Vid detta tillfälle testades även bilstolarna i sidokollision, något som ej gjordes vid Vi Föräldrars test.
helt sjukt hahahaha kanske vardagsmat för er MEN inte för mig hahahaha
....
...Kul ska det bli att dricka ett glas vin och flabba med systrarna....