• Marina

Järfällaföräldrar 5

En jättefin inhägnad lekplats med allt möjligt på, min 7 åring gillar det så absolut en 5 åring...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

BT ingen aning...

Misses dom smittar väl bara när dom är vätskefyllda så fort det är skorpa kan ni väl va på dagis??

• Marina

Lilla T det brukar ta upp till två veckor innan det bryter ut...

Misses jobbigt trodde inte det tog så lång tid, kanske är olika för André tog det bara några dagar fast han hade inte så många koppor går kanske snabbare då!!!

• Marina

Usch ja dessa deklarationer {#lang_emotions_yell} nu får man äta upp att man flyttar hela tiden hahaha men skönt för mig för Jonny ska träffa vår mäklare imorgon som hjälper oss så jag slipper helt...

Själv ska jag äta gott hos Disan när dom deklarerar hihihi...

• Marina

Mirix pyssla hahaha jag hinner knappt kissa själv och nån babysitter sitter hon inte länge i, ibland har man tur att hon sover själv några timmar men då har jag fullt upp med Liam, så jag får nog vänta med det   *ler*

• Marina

Mirix planerar ni för barn nr två nu??? Ja Liam börjar inte förräns augusti, men det positiva med att han inte börjat än är att nu får man det värsta direkt så blir man härdad och sen blir det ju rena semestern hehehe....Nu är man så illa tvingad att fixa det med tre på morgonen och två resten av dan...

• Marina

Jobbigt Disan, vet så väl hur det känns inte kul....

• Marina

Min stora duktiga kille har kissat på toaletten för första gången!!! Måste bara skryta lite nu kallar städningen...

• Marina

Nu fråga jag om han var kissig då sa han Ja då satte jag han på toa och han kissa igen {#lang_emotions_laughing} äntligen är han på gång!!!!!

• Marina

Mirix visst är vi, jag menar ju att min lille kille idag är en stor duktig kille,,, {#lang_emotions_laughing} stolt mamma André var ju blöjfri tidigt och vi har väntat på att Liam ska visa mer intresse, vi har ju haft han naken en hel del och testat pottan men icke, så idag testa jag toaletten och då kissa han direkt...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5