• Marina

Järfällaföräldrar 5

OBS OBS OBS

Vet inte om ni sett det men skrev igår att alternativt för vinkväll är en vardag den 14 JULI.... Vad tycker ni?????

Kul att så många vill komma på erotik party, kommer bli en hel del syster men några vänner kommer också =)

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Ny tid som gäller för vinkväll!!! Vinkväll hos Marina tisdagen 14 Juli 18.00   (Alltså ej den 10e)

Marina
    Bt
    Flingan
    Disan
    Mirix

Har jag glömt nån eller lagt dit nån som ej kan får ni ändra!!!!!
  • Marina

Jobbigt flingan, vi är lite chockade över att det inte var så svårt, Jonny lyckades tapetsera vår hall =) själv hade jag inte klarat det men han fick till det...

Min man är inte den händige fixarn men oftast klarar han ut det mesta efter en del svordomar hahahaha

• Marina
    Mirix skrev 2009-06-24 22:16:22 följande:
    mn vad bra då elin, så kan du komma hem o tapetsera åt oss *l* easyup, dt e när limmet e på väggen istället för på tapeten?
    Ja det är det, det jobbiga är om man har mönster tapet så man måste passa ihop dom med varandra...
  • Marina

Snowflake hahahaha han är säkert bra på ngt annat istället det är ju inte varje man som godkänner rosa kyl =) det är alltid nåt.....

Min man dör om jag köper ngt inärheten av rosa till han eller barnen

• Marina

Bra flingan ska bli skoj

Hoppas det är fint väder för jag har planerat terassen för vinkväll

• Marina
    panzermensch skrev 2009-06-25 11:20:53 följande:
    vi har budget på 15000
    Oj det var inte det lättaste, vad vill du ha för bröllop??? Tyvärr är ju allt svindyrt när det gäller bröllop, bara vår mat och dryck gick på 23 000 =)
  • Marina

Flurran såg att lilleman har affektkramp jobbigt men dom växer från det!!!!

Ett tips jag fått av många föräldrar och läkaren Hugo Lagercrantz (han utredde Liam) är att man inte låter barnen få som dom vill bara för att undvika ett anfall, är tydligen extremt vanligt att föräldrar till sådana här barn låter ungarna få som dom vill tillslut för att dom ska undvika anfall...Barn lär sig väldigt snabbt att utnyttja detta....Även om dom svimmar mm så är det helt ofarligt och man vänjer sig efter ett par ggr...Liam har nästan redan slutat med dom, tror mkt det beror på att han inte kunnat utnyttja det... Nu händer det bara om han slår sig väldigt hårt, då kan han skrika tills han tuppar av....

Pms Kläder till barn kan man ju ofta låna, vilken ålder och kön har du på barnen?? Och vad vill du dom ska ha på sig???

Disan tack för poolpartyt idag, väldigt trevligt....

• Marina

Helt sjukt att han är död för varje person man växt upp med att lyssna på eller se på som dör gör att man börjar känna sig gammal....Även om inte 50 är en ålder.....Sörjer lite....

Ingen prommis här, är upptagen hela em/kväll...

• Marina
    obs obs ni ridsugna dubbekboka er inte i augusti månad {#lang_emotions_laughing}

Lägger in listan igen ifall fler är sugna!!!!!

Erotik och underklädes party 15 Augusti 18.30

Sugna??? Mest en skoj grej inga köptvång!!!!

Marina  +  3 andra gäster än sålänge                                   
    Disan *yeah*                         
    Mirix *yeah                            
    flingan *yeah*
    seaflower *underbart*
    evani *nice*
  • Marina

Bt det gör man inte, därför förfaller hus sig själv mm hahahahaha

• Marina

Disan tack men tyvärr är här långt från städat alltid!!!! Som nu saker överallt puh blir så trött på städ...

Flurran vill gärna veta vad du tar för städa tim eller fastpris eller kvm pris, kan va skönt att nån man känner städar =)

PM jättebra länk, men då skickar ni inbjudan över nätet eller??? Har alla tillgång till internet?? jag personligen gillar tradionella inbjudningskort i brevlådan är sååå charmigt..Men det är jag det!!! I vår släkt hade det inte funkat, för många som inte har eller förstår sig på nätet...

• Marina

Flurran känner en som betalar 500 eller 550 men sen vet jag inte om man ska gå på hus också, hon har 200 kvm jag har 133....

Felet många ärliga företag gör är att dom hade ett pris men när rotavdraget kom höjde dom så i slutändan tjänar vi inte på att göra det ärligt, inte ekonomiskt iallafall bara att man är en "duktig medborgare"

Pm aha jag förstår!!!!

• Marina

Tittar in och säger godmorgon ha en trevlig dag i närmre 30 grader {#lang_emotions_sunny}  själv sitter jag och äter frukost ska iväg och jobba, kommer hem vid 18.45  =(

Imorgon ljobbar jag lika hemskt 8-20 =(

Ha det så bra

• Marina

Storasyster angående jobba fel dag, så har jag nog inte fått såhär mkt sol nån av mina lediga dagar hahaha rena semestern att gå och jobba, suttit ute och druckit kaffe varit på loppis ja helt enkelt semester!!!!!

Sen kom man hem vid 18.30 och har ruschat och precis satt sig så då jobba man igen!!!!!Tvätt i MÄNGDER alltså 8-åringar kan byta kläder oftare än jag hinner blinka helt sjukt....Lagat värsta storkoket nattat barn och duschat {#lang_emotions_wink} helt slut nu...Imorgon blir det dock inne jobb kontors jobb mån-fre 8-15 sen boiendet 15-20...

• Marina

Pms va kul att du också kommer på erotikpartyt =)

Pms och Evani jag har en egen lista hemma om vem som ska komma på erotikpartyt och jag skulle vilja veta vad ni heter istället för era nick????  Vill ni inte skriva här så inboxa mig tack....

Disan va kul att ni snart är färdiga med köket, ska bli spännande att se resultatet =)

Tip tyvärr jobbar jag varje dag så inga utflykter för mig.....

• Marina

Tip jag ska vara på Bauhaus lönekontor där min syster jobbar och hjälpa till lite när hennes kollegor är på semester!!!! Är riktigt skoj, helt annorlunda mitt vanliga jobb!!!!

• Marina

Tip kul att du också kommer!!!!   Nä jag funderar inte på att sadla om, kontorsjobb är inget för mig en längre tid, rent för enformigt, jag fullständigt brinner för autismen och älskar utmaningarna med att lösa de olika beteendena....Skulle däremot vilja utbilda mig mer inom mitt område, vill bli specialpedagog och vill läsa massor om beteendevetenskap!!! Ska kolla lite vad som krävs....

• Marina

Tip är väldigt intresserad av beteendvetenskap håller på att kolla upp vad som krävs för att komma in, finns även nån Ky utbildning inom det!!! Får se om det blir ngt!!!

• Marina

Bra Bt jag fortsätter i nästa tråd...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5