Inlägg från: Solhöjden |Visa alla inlägg
  • Solhöjden

LindeMammor05

Tack Peand för en trevlig förmiddag idag!
    Som du märker har jag kommit till skott redan o skaffat mig
    ett litet kryp in.
    Men ännu är det inget där att läsa ännu, men det kommer.....
    /M

• Solhöjden

Helt rätt Petra, Solhöjden heter vårat ställe.

Mysan77, vi är i samma föräldragrupp du och jag! Jag är Maria med lilla Patric.
    Men som sagt så kommer jag att lägga in lite mer info i mitt kryp in.

• Solhöjden

Englamax, du kan väl lägga till mig på listan
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg, Patric 22/4 3675g 50cm samt Lina 3,5år)

På tal om kyrkis så var det fullt både på tisdagar o fredagar när jag
    skulle anmäla mig. Det känns lite trist att inte få bli med......
    Så ni som går kan väl kolla ifall det droppar av många efter hand så kanske
    jag o "Druvan" kan bli med på tisdagar....

• Solhöjden

Peand - Jag tänkte faktiskt detsamma om kyrkis, att de inte borde hindra barnen från att komma till guds hus. Och eftersom kyrkis är så populärt så vore det väl inte fel att ha det en dag till i veckan kanske och satsa resurserna på barnen.....

Dopet gick fin fint. Patric var på lika strålande humör som solen. Lina skötte sig också bra framme i kyrkan och fick hjälpa till att hälla vatten och tända ljus...

På tal om fikat så kan jag också på onsdag eller torsdag. På torsdag mellan 10 - 11.30 för då är Lina på dagis. De ska ta kort då..annars är hon ju ledig på torsdagar.

• Solhöjden

Peand - gick det bra på bvc idag med sprutan?

Det var trevligt idag med lunch på Kingsgården. Det var jag, Elin och Jenny.

• Solhöjden

Peand - De var inte blyga att ta betalt minsann.....förstår att du känner visst vrede!
    Skönt att det gick bra med sprutan. Men man känner sig lite kluven när man får barnen att smila och vara glada, sen kommer sprutan fram... Där sitter de små liven intet ont anande och vips så sticker det till....

• Solhöjden

Peand - Har du varit rastvakt?

• Solhöjden

Peand - Jag tycker också att du gör helt rätt som är med i skolan och visar att du minsann inte låter detta passera hur som helst....Det är en tuff värld för barnen i skolan och när äldre ger sig på yngre, det är bara för dåligt.
    Hoppas det blir bättre för Jesper och att han inte ska behöva vantrivas i skolan. Han spenderar ju trots allt många timmar där av sitt liv....

Hoppas alla nyvaccinerade små pyren blir bättre, Patric ska få sin spruta den 27:e. Då är det hans tur att kanske få feber och bli kinkig.

• Solhöjden

Druvan - Hoppas Kevin blir bättre och att han slipper bli förkyld... Patric har precis avslutat sin första förkylning. Han slapp feber men var täppt i den lilla näsan. Bra att du kunde sova en stund när Kevin sov...vad jag har förstått så är han en liten nattsuddare...
    Vi ses kanske den 27:e. jag har tid kl10.10.

• Solhöjden

Får sätta ev på mig också...
    Har fått lite tight med tiden i morgon....hoppas jag hinner. Lina ska fotas på dagis och det kunde dra ut på tiden.

Fika torsdag 15/9 kl 10:30 ...träffas utanför lindeträffen*

johanna & max
    Ev. petra & jonas (beror på hur han mår)
    jessica & kevin
    Ev.maria & patrik
    michelle & jakob
    kristina & lucas
    ev. angelika & tuva
    ev. jenny & levina
    Linda & Isac
    Ewa & Lowa

Svar på tråden LindeMammor05