LindeMammor05
Det okända gick på TV4 Plus. Har själv kollat på det!
Tack för trevligt fika idag. Kul idé med knytis, i vilken källare !?
Det okända gick på TV4 Plus. Har själv kollat på det!
Tack för trevligt fika idag. Kul idé med knytis, i vilken källare !?
Det vore trevligt att komma till Löa! Där är jag inte allt för ofta. Hade en klasskompis som bodde där förut, numer bor hon i Australien.
Petra - du får gärna baka... dina kladdkakemuffins säger man inte nej till!
Isaccc - Visst är det Lisa!
Jenny - Åh, du skulle ha tagit med dig några doftljus från mig.... Hellre doft av jordgubbsrabarber så man storknar än unken källare! *L*
Jag tycker det var jätte trevligt på Kingsgården och går gärna dit igen, och när Eva tyckte att det var ok att vi "invaderade" tavelrummet så är det ännu bättre. Funderade faktiskt på vad hon tyckte....
Nu är det Efterlyst på tv och då får jag ha datorn för mig själv, maken sitter som klistrad i TV-soffan...
Petra - Jo jag har varit på ljusparty men det var ett tag sedan, men vi tog fram de jag har och doftade lite. Jag har limegräs, mullbär, jordgubbsrabarber och kanel (luktar gott i adventstider o jul)
Kaffedoft låter helt ok! Jag tror också det är bra med lugna, stressfria frukostar. Dagen blir bättre så tror jag.
Petra - Ljusen är dyra. Men jag har doftljus bara ibland, annars är det IKEAs storpack med ljus o värmeljus som gäller *L*
Nu ska jag gå o sova, eller osova det beror på lillkillen!
Jessica - Hur är det med er? Visst var det i helgen ni hade dop?
Här var det öde o tomt men en hel del sidor att läsa ikapp!
Petra är ute på biltur till Avesta - Lycka till med bilköpet (eller inte om du kanske hoppas att det inte blir någon affär! *L*) Hur som helst så är jag nyfiken på om det blev någon bil och vad ni isåfall rattat hem...
Johanna är i Örebro o shoppar..... jag vill också! Kläder, julklappar o blöjor mm mm jag skulle behöva mycket.... Tänkte faktiskt försöka vara ute i god tid med julklappsinköpen i år. Jag gör allt jag kan för att slippa trängas i affärer dagarna före jul. Då vill man pynta o mysa och njuta.... OJ OJ jag längtar till jul, men det är långt kvar ännu. Får njuta av den fina hösten ett tag till = Helt ok!
Jessica har dop idag. Hoppas det går/gått bra! Vad vek du för servetter? Jag vek små tröjor av ljusblåa servetter....
Petra - Ja det är ju verkligen billigt med bensin... den sjunker ju för var dag
.
Idag har jag ägnat mig åt tack-korts tillverkning. Ska skicka tack-kort på Patric till de som var på dopet. Svärmor är lite av en kort-expert och har hjälpt mig. Patric ville inte ligga stilla i dopklänningen utan sprattlade och försökte äta upp sidenbanden... Han tog sin far på orden och var väl kanske putt eftersom pappa lovat att han aldrig mer skulle behöva ha klänning! Men tillslut fick vi en bra bild.
Jessica - Musslan var fin!
Hallå någon - Hur gör man den gröna smile-gubben som Jenny har i sina inlägg titt som tätt. Den är ju klockren!! Jag vill också kunna....
Digitalkamera är ett måste....Då kan man knäppa hej vilt och sedan radera de dåliga/suddiga.