LindeMammor05
God förmiddag!
Det verkar som om flera sovit dåligt i natt. Här har vi sovit dåligt i flera veckor men nu sedan Patrics tand kom upp så har han sovit bättre. Så Balluran m fl, det kan nog vara tänderna som växer så det knakar....
God förmiddag!
Det verkar som om flera sovit dåligt i natt. Här har vi sovit dåligt i flera veckor men nu sedan Patrics tand kom upp så har han sovit bättre. Så Balluran m fl, det kan nog vara tänderna som växer så det knakar....
Åh va gott med kladdkaka Petra.... Sitter här och dricker en slät kopp kaffe och känner att det är tur för min figur att kakan står i vedevåg just nu...!
Balluran - Han var vaken med en till två timmars mellanrum, inga längre stunder utan mest för att tala om att han inte var helt nöjd. Han ville oftast bara ha nappen en stund och sedan somnade han om.
Kan rekomendera en bitring med vatten i som man kan lägga i kylen. Det svalkar skönt i munnen när tandsingarna är på väg! Min är från MAM och är köpt på ICA.
Nu när tanden kommit fram så sover han fram till ca 03.00 och sedan till ca 05.00. Det gör stor skillnad för en annan som hinner sova lite djupare emellan gångerna.
Jessica - Hur går det med Kevin? Sover han bättre nu? Har han fått några tänder?
Här verkar majoriteten vara på kyrkis
Själv har jag två förkylda barn och kan tyvärr inte bli med på fikat i morgon.. Suck
Hade varit kul att träffas men vi är precis i början på förkylningen och de nyser och har sig hela tiden och mår inte helt prima... De verkar ha blivit smittade samtidigt iallafall, annars brukar ju en börja och efter några dar nästa. Hoppas det går över fort.
Petra - Du gjorde helt rätt i morse och tog fajten! Vet att det känns jobbigt och att det går över bara Jesper kommer hem. Man får nog ännu mer ågren av att veta att man gav sig och att han går o fryser.... Håller med Cissi att man gör dem en björntjänst om man inte talar om vart "skåpet ska stå". Kram från mig!
Petra - De tre små ankorna är ju så söta o låter så gulligt!
(Vi har ingen så det är så roligt att låna den hos andra)
Vi har haft tur och har inte så många ljud-grejer, men en dammsugare för barn har vi som surrar fint ibland....
Linda - Synd att det blivit sämre i Ullared och att du inte fick tag i julklappar. Det är ju skönt annars att bli klar med dem i god tid. Har bestämt mig för att vara i god tid i år, hoppas det blir så. Hatar julruschen i butikerna i slutet av december...
Hoppas du får sova efter detta och att bakdelen återhämtar sig
Petra - Nu är jag jättenyfiken på din nya frisyr.
Jenny - Visst har vi BVC-träff på måndag? Eller har jag skrivit helt fel?
oH pETRA Spana lite åt mig oxå!
Patric har fått sin andra tand o förkylningen börjar ordna upp sig, det känns skönt. Det har varit lite mycket med båda sakerna samtidigt för det lilla livet!
Han "firar" dock sin 6-månadersdag idag med att vinna en DVD-film igenom Bergslagsposten! Kul!
Lät inte skönt med blåsor som går sönder, tur att han inte lider av dem. Men torsk trodde jag de bara kunde få på tungan och att det är som en vit beläggning som ska gå över av vishy-vatten...
Ljumskarna är ju lite svåra, jag tror det är bra att låta dem vädra så det får torka ordentligt ibland. Patric fick som hormonprickar i rumpan innan tänderna kom, sen försvann de så fort den första spruckigt fram...men tänder är ju lite tidigt för lilla Jocke!