-
Tack Petra! Den listan måste jag leta rätt på.... De är ju för söta de små gubbarna!
-
Hmm knepigt med bilderna.... Du får väl maila över dom till dig.... Går inte det?
-
Tack Cissi för alla smiley-gubbar. Nu slipper jag leta i våran långa tråd efter dem! Yes.
Grattis Levina på 6 månaders dagen. Hoppas efterrätten ska smaka! /Kram från Patric.
-
Välkommen till oss Malmhagen!
Vi är ju grannar, jag bor lite längre fram i byn på Solhöjden!!! -
Petra - Fick Jonas feber igår? Är han bättre idag? Patric är röd i stjärten idag... Undrar så vad som orsakat detta.... Kan inte komma på något förutom ärtsoppan som jag inte ätit förut.... Ingen mer ärtsoppa iallafall om Patric får välja
Jag kommer inte idag på fikat, hoppas kunna bli med nästa gång i stället.
Johanna - Vilken fin vagn du spanat in, har du beställt den? Max kommer att åka som en prins i den! -
Då var det söndagkväll... Vi har också varit på 30-års fest igår. 6-rätters med kaffe o tårta. Ja ni läser rätt. Sex rätter, men så var självaste födelsedagsbarnet ägare till ála carte resturangen också! Jätte gott var det och porttionerna lagom små så man blev inte proppis som man kan tro! Spännande nya smaker blandades med gamla beptövade mmmmm va gott de var!
Och min 3,5 åring var jätte duktig och satt i 3,5 timmar... förutom någon tur på toa.
Petra - Visst ska jag ordna recept på rulltårtan! Den är ju hur god som helst till jul! -
Läser att du har börjat äta igen Petra. Går det bra? Hur gör du? Äter lite lite i början och trappar upp eller? Ska du ligga kvar i ketos?
Riktigt kul är det att ha kompis i mat-branshen. Man får ju smaka mycket som man kanske inte vågat välja på resturang annars, för vad vore värre än att betala dyrt för mat man inte gillar
-
Johanna - Barnvägning måndagar 10-11 och 13-14 !
-
På tal om ny framsteg...Patric har fått sin första tand!!!
-
Nu sover lillprinsen, dax för mig också.... Godnatt!