Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

petra- ja precis ..du har förtått mig rätt! *hulk* va äckligt det e med amerikanskdressing men vitlöksdressing e motsatt effekt *mera mera* ....skönt att höra att jag inte hade behövt använda våld för att komma innan för era väggar....(ser bilder framför mig hur det skulle gått till..haha)

• englamax

jessica- tyvärr så jobbar även magnus i morgon...annars kunde han kanske hämtat oss *typiskt

• englamax

karin- men om det e ok för jenny så vore det banan kul om du kom..kul att lära känna flera mammor att hamstra bakelser på fik med sen

• englamax

petra- ja men det e juh mumma...men jag ska skärpa mig " te utan socker, te utan socker!...Försöker lägga det på minnet!
    ja jag dränker juh grönsakerna men jag ska försöka behärska mig imorn om det blir "vitlöksdressing" *blik blink jenny

karin- jo som du läste kanske hä'r ovan så säger jag till mig själv innan jag går till fiket att jag ska bara dricka en kopp te UTAN socker för att jag ska hålla vikten ...men när man väl kommer dit och bakelsera står där i fönstret och ropar på en då e det svårt att låta bli jo visst e det trvligt att träffa folk...det e juh det som e höjdpunkten med det hela!

• englamax

jenny- Hahahha...ja det e värkligen så ..vi sitter och planerar allt i sista minut...tok*

nej nu står magnus bakom mig och slår sig ivrigt på låren..ska väl mowa mig ..men jag kommer in om en liten stund igen (han ska strax gå och sova)

• englamax

karin- hahaha..svinrundan...e det kjällströmmanrnas gård du menar....

petra- nje men jag måste juh ladda inför när jag slutat amma....fortsätter jag äta som jag gör nu då ligger jag på 20+ inom en månad när jag slutat amma *

• englamax

jenny- du har förstått allt helt korekt! men du behöver inte gö sallad till vi kommer vi kan juh hjälpas åt..ungarna kan vi kasta ner på golvet

• englamax

jenny- du har förstått allt helt korekt! men du behöver inte gö sallad till vi kommer vi kan juh hjälpas åt..ungarna kan vi kasta ner på golvet vi har juh trots allt några timmar på oss...

• englamax

trode jag han häjda det första inlägget ...kom på att jag skulle fylla på ifall ni undrar varför jag skicka 2 lika inlägg *intresseklubben antecknar*

karin- hahaha...ja ajg e juh inte vedevågare men min magnus va kompis med tvillingarna förut ..tills jag kom och tog han ifrån dom som dom säger...låter juh lite skumt..visste inte att killkompisar kunde va svartsjuka *hahaha

• englamax

petra- ja som du förstod nu kanske ..så va det svina som tillhörde kjällströmmarna jag undrade om det va därifrån runda fått sitt namn och så va det tydligen *hahaha

Jenny- a inte vitlöks dressing om du inte vill stinka inför dina klasskamrater sen på eftermiddagen *kom på det nyss*

Svar på tråden LindeMammor05