Inlägg från: englamax |Visa alla inlägg
  • englamax

LindeMammor05

kära med människor..säg till mig om jag ska lugna mig med inlägg...jag kommer på den ena saken efter den andra att skriva..kanske blir förvirrande för er..säg till så ska jag försöka lugna mig

• englamax

petra- ok ...men u ska jag gå och kolla idol igen..den ska jag gå och zuzza så gott...nej just ja det e juh paradise hotel..om jag orkar kolla på det...jaja..men vi ses i morn! *God Natt*

• englamax

hallo! just ja det e juh blåljusi kväll ..det hade jag glömt *tack petra för påminnelsen!

jenny- kanon gulligt av dig att bjuda hem oss idag,kanon mysigt! hur gick det på skolan??

• englamax

petra- huuuu...synd att det inte vart nå fik;-( ..kunde jag juh äta frukost nere vid dig kunde jag sova en kvart längre nej finare vinst/ gåva änn sina barn kan man inte få!!
    fick jag välja på 1 miljon eller ett barn till då skulle jag lungt ta ett barn till..tänk att bara få ha ett mystroll ....

• englamax

jenny- du vet vart utloggniongs ikonen är *arg ...nej jag bara skoja..lite tid har du väl för oss

• englamax

21:30 e det nån carins talkshow ..nje men nå sånt hette det , tänkte kollla på det ..handlar om kvinnor nåt om att om man ska uppnå samhällets krav ..bla e linda rosing med och sen nån miljöpartis...handlar bla om mamma roll som jag fattade det ...ja allt va det inne bär att va kvinna och va sahället ställer för krav på en typ

• englamax

petra- åhh va gulligt...ja det är väl hans sätt och förklara hur mycket han tycker om jonas *ler varmt* .... men du jesper e juh såå mysig och jag lyssnar lika gärna på honom som på när nån annan pratar... gillar inte när folk inte lyssnar på barn , dom har lika stort behov som oss att prata tror jag absolut och bli hörda..jesper verkar va en känslo kille ..om du förstår va jag menar? att om jag skulle säga nåt dumt till honom skulle han ta åt sig och bli ganska ledsen och gå och fundera på det lika som när man säger nå bra får det motsatt effekt då tar han åt sig och e glad och mår bra..har förstått killen rätt?

• englamax

jo det e juh det som gör det intresant ...att se vad den människan har att säga...hörde oxå talas om henne som mamma ...ojojoj...kan bli intresant...går och kikar nu*

• englamax

ojojoj..det stämde alltså att hon övergett sin dotter för kariären...hur spånad får man vara...måste kila och kolla på nästa programm...

• englamax

petra- håller med dig totalt..va det därför hon övergett sin dotter för att va med i skvaller tidningar och prata om sitt liv eller ?

Svar på tråden LindeMammor05