• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi

Nu har det vaknas här oxå så hejdå och ha en bra dag eftersom jag inte kommer in så mycket nu, tror jag. Ska försöka kika in och kolla om kupongerna. Men annars får du väl ta och ringa om vi ska mötas idag Johanna.

Men jag kommer nog att kika in en snabbis innan bussen går. FL-beroende så kan jag ju bara inte säga att jag inte kommer att kolla in mer idag

JJo, bara skriver och skreiver....

• englamax

mysan- jag tar gärna kupongerna....ska på föräldragrupps träff kl 2 så jag hinner träffa dig då kvart i 2.. jag är vid station då! kraaaam

• englamax

druvan- låter som en jobbig natt..men det blir nog bättre snart...ja visst e det jobbigt att dom inte kan tala om va det e som e fel när dom e griniga *stackarna

• Druvan

Det var visst magont som var problemet..... här har det kräks rejält 2 gånger på mamma, 1 gång med kläder på, den andra gången hanns inte sätta på några nya som tur var.
    Just då känns det inte så underbart att vara mamma, tyvärr.
    Hoppas han blev bättre av detta för nu sitter han återigen i sin favvo stol och verkar nog snart kunna somna så då får man sätta lite fart och inte bara sitta vid datorn, lunch, disk och duschning ska klaras av under tiden tills det är dags för nästa pass, puh vad tråkig jag låter men livet är bra jobbigt ibland och mycket att fixa fast man bara vill vara Mamma...... om ni förstår vad jag menar.......

• englamax

druvan- ja jag ska oxå ta tag i dagen....mmmm..känner igen mig..det e inte bara att ligga och mysa med bebis inte....det e ett heltid jobb värkligen att va morsa! nej nu pyser jag med..bye

• Druvan

Bye bye ha en bra dag så hörs vi snart igen........

• englamax

some body out there? maxen ligger med pappsi i badet så jag tänkte bänka ner mig här en liten stund...

• MaLevi

Jag är här igen

Johanna: Då ses vi en snabbis vid stationen, så får du kupongerna ska springa och lägga ner dem på stört. Annars glömmer jag nog dom.

• MaLevi

Japp, då har jag lagt ner det. Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli 13.10 så jag kan ta mig ner till bussen

Levina slocknade efter en portion gröt. Hon brukar inte ta 2 sovpass på fm men hon är väl helt slut efter 2 kyrkis pass

Jessica: Hoppas det blir bättre nätter framöver. Så ni alla får sova ut någon gång ibland.

Här kom vi upp tidigt idag så jag tycker dagen är sååååå låååååååååååååååång

• Brodsmulan

NU, kan jag tala om att jag har max 2v kvar den 22.ra kommer de köra en svepning och hör och häpna.. de kommer försöka invänta in i det längsta innan de lägger på något dropp.. huuuga.. helt otroligt.
    Aja, vatten nivån va helt okej, 18% är fullt normalt och ctg't visade att skrutten rör sig ungefär 100ggr/h.. ja han underhåller sig själv rätt väl *s* men är rätt nöjd, fast hon kunde väl inte riktigt förstå hur jag menade läkaren. Men jag tycker det är jobbigare att gå och hopaps in i det sista att det ska gå igång än att få ett datum då man mentalt kan förbereda sig på att de startar upp det hela.

Men, men.. nu ska här snart bakas muffins och göras tårta mormor erbjöd sig snällt att göra bullar och en tårta, tycker jag är snällt gjort, bullar är ju inte drömmen att baka med en ond rygg.

Svar på tråden LindeMammor05