• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi

Johanna: Jag stod mellan polar resor ingången och nergången till tunneln. Jag tänkte att ni kanske skulle komma upp där när ni går till fiket. Gick ca 13.50, då hade Levina precis lagt en stor brakare Vågade inte vänta på nästa Men jag låter den ligga i skötväskan så kommer den till dig såsmåningom Den väntar på dig...

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja mitt nya liv igen... *haha* ska börja med att hålla igen på gosakerna utom på lördagar..hm..och födelsedagar..och julafton...*ser ni mönstret*
    Ja, ja försöka kan man göra!!!

Hur vet man om overallen är bävernylon?!? Hade ju köpt begagnat och jag vet inte vad det är...

Nu ska jag försöka koppla av framför tv och mysa lite med Krister

• MaLevi

*asgarv* läste mitt inlägg och det låter som jag sparade "braket" till Johanna men självklart är det kupongen jag sparat i skötväskan!!!

• Druvan

Johanna; Kikade in på polarn o pyrets sida men såg bara en brun overall för 395:- och sedan en marin för 595:-.
    Finns den med på bild?

• Morots mamman

Hej får jag oxå vara med fast jag kommer i från hålan kopparberg *fniss*

• Isaccc

Morots mamma - Om de låter en Löing som jag vara med så får säkert en Kopparbergare som du vara med

• Isaccc

Men just nu tror jag det är ganska lugnt på denna sida. Var ute i går kväll på Fl
    och då fick man vara flink i fingrarna får att hänga med i svängarna.

• englamax

mysan- hahaha...ja det är snällt att du sparar pruttarna i skötväskan åt mig...hahaha

Druvan- det e den bruna fast i färgen mörk blå...dom visar inte alla färgerna finns röda oxå tror jag!

• Isaccc

Sitter alla och tittar på den nya serien på fyran eller?????

• Isaccc

Johanna - Ville du komma till storstaden Löa i morgon så gick det bra på eftermiddagen för dem......

• englamax

linda- efterlyst här..alltså jag tittar på det..försäker höra oxå men Max har massa knasiga höga ljud för sig så jag hör dåligt...hoppar in i pausen

Morotsmamman- ja med undantag då bara inte det hoppar in massa från alla håll & kanter för då blir det rörigt men välkommen du!!

Svar på tråden LindeMammor05