• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Mussa Mus

Linda....skulle gärna vilja kunna göra det...men jag är så värelös på det kan typ lösa två ord på ett helt kosord ....men det sägs ju att man blir smart av det, men det är väl bara att inse att jag inte är så smart!

• Isaccc

Karin-har du ingen söt bild på Hilda som du kan lägga brevid ditt användarnamn??
    Eller du kanske inte vill lägga ut bilder på nätet? Jag tvekade lite men jag tog en bild som är lite halvskymd...

• Druvan

Johanna; Vad glad jag blir att veta att sådana som du finns och gör tillvaron en stor björntjänst.
    Nej nu måste jag göra mannen sällskap annars får han rätt angående om Fl är beroende famkallande eller inte.
    Natti natti, ser fram emot spännande läsning i morgon bitti......

• Isaccc

Karin- Träning ger färdighet, du får börja med små lätta barnkorsord
    Sen får du träna dig uppåt, nästan alla korsord liknar varandra....Sen har ju en äkta korsordslösare ett korsordslexikon

• englamax

så här...behöver vikt och längd och det som fattas....

Vi som e med i tråden Lindemammor05....

isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------isac 15/3
    Mussa mus(karin 22år vedevåg)---------------Hilda
    EnglaMax (johanna 22år lindesberg)BF 11/4-----Max 30/3 3055g ,längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)BF 5/4-------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) BF 9/8-----Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------jakob 23/7 3725g , längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)BF 29/9------
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2-----

lindemammor som har barn födda tidigare änn 05:

Leolina (Madeliene 26 år Lindesberg)BF 03,04--------Lucas 17/5-03 Malva 14/8-04
    Neas mamma(Jennifer 22år Gusselby)BF 03--------- Linnea 11/8 -03
    Mary1 (Marie 22 år Gusselby) BF 02------------------Matilda 29/12 -02
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 99,00------------Emma 14/5-99, Isac 14/12-00

• Mussa Mus

Linda...det är bara det att jag inte har nån digitalkamera....och skulle jag haft det så skulle jag säkert inte klarat av att lägga ut en bild för jag kan nada om datorer!!!...men det ser ju mycker roligarev ut med bild ju.....får köpa en kamera och gå en kurs!

• Peand

Jaha, här har man gått hela dagen och väntat på att ni ska vakna i denna tråd - lite segt kan det bli ibland. Maken tjatar om att det är hans tur (?) och man låter honom på nåder sitta här en stund och vad händer då??? Jo världens fart på tråden - härligt!!!!!
    Hade ju helt plötsligt massor av sidor att läsa - underbart.

Ja du Mussa Mus - du lär nog garantera att du kommer innan jag tar mig dit igen....Usch vad negativ jag lät nu! Men jag har varit på roligare saker om vi säger så. Fast om man är lite envis och kämpar så kommer det kanske igång. Jag ser ju flera barnvagnar i by, så de måste ju finnas någonstans.

Johanna - vet inte hur jag ska kommenter allt. Du lyckades få mig tyst - händer inte ofta. Men det har du kanske märkt.Tyvärr har sönerna drabbats av samma svammel som jag, stackare. Om det är någon tröst så blandar jag också ihop MINA barns namn, fast jag har tagit det som ett tecken på åldersproblem. Blir nästan glad att du som är sååååå ung och pigg också säger fel. Då kan det ju inte ha med åldern att göra iallafall.....

• englamax

linda- smart grej det där bananförvarare... men du va härligt att alla va så glad..fröstå att hon handlade rosa..tina va hel galen idag hon handlade för 400 kronor till lova..bara rosa och kläningen jag köpte var rosa med röda små rosor...det e juh så sött*

barn korsord e oxå på min nivå*

Mussa mus- jag fattade ...jag brukar va för snabb så folk inte hinner med här inne..ska försöka lugna mig

• Isaccc

Isac 24/2 2900g 50cm
    Hade du fått 15/3 från din egen värld

• Isaccc

Nu gjorde Sverige mål i fotboll tydligen ......hm det var visst han Zlatan som gjorde det........ Jag är inte så insatt...

Svar på tråden LindeMammor05